lang niks meer van me laten horen, ben namelijk terug naar zweden verhuisd. Als er in nederland weinig Rovers zijn is het hier helemaal zelden als je eentje tegen komt.
Maargoed het probleem, een stukje plastic is kapot gegaan aan een stuk dus verlies ik water. Het stukje zit onder het gashuis (geloof dat het zo heet, zeg maar het stuk waar je luchtfilter aan vastzit?). Weet niet waarom hier water naartoe gaat en dan weer weg, maar toch is het zo.
Iemand enig idee waar ik in godsnaam zoiets kan vinden? Iemand een 820 of 220 uit elkaar aan het halen is? De enige garage hier in de buurt die uberhaupt iets van rover onderdelen heeft, heeft geen idee hoe lang het duurt om dat ding te vinden, en dan hier naartoe te krijgen.
Het stukje lijkt net een zwarte cylinder van een kleine 10cm, waarvan beide kanten een beetje als een trompet gevormd zijn. Verder steken er twee kleine stukken in het midden ervan uit, waar nog eens 2 slangen aan kunnen. Iemand een idee wat het is, artikel nummer of hoe ik er aan kan komen zou ik echt dankbaar zijn!!!!
Thanx!
Erik