welke black diamond discs voor BRM?h

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

welke black diamond discs voor BRM?h

Bericht door pyara_pappoe »

hallo,

weet iemand exact welke type black diamond remschijven voor de rover BRM zijn? voor voor en achter gegroefd en met gaten? welke zijn dat.. ik wil ze namelijk bestellen bij bansheemotorsports. en deze schijven met greenstuf remblokken... is dat een goed combinatie.?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Deze.

Ik zie de Black Diamond Predator remblokken niet meer staan op de site, maar ik zou informeren of die nog leverbaar zijn. Dat is een betere combinatie dan met EBC blokken.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pyara_pappoe

werkt en remt wel lekker. heb ze erop zitten black diamond geventileerd en gegroefd en predator remblokken. remt wel lekker. nu
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Duurt een tijdje voor ze goed zijn ingesleten, dus 't wordt alleen nog maar beter! (en die zwarte verf op de schijven werkt in 't begin ook niet echt mee :? )
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pyara_pappoe

wuahahha j dat klopt. leek net alsof ik geen remmen had hahaha...
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

waar heb je die gehaald? prijs?

geeft dat geen problemen met je abs? En is er veel verschil met de originele? De brm remt standaard toch niet zo slecht
MG ZR S1800
pyara_pappoe

ik heb die via internet gehaald op de link die striker me heeft gegeven. je kunt erop klikken... hij heeft het op het forum gezet.

met abs? waarom zou dat problemen geven dan?? het kostte me totaal oongeveer 250 euro. setje remschijven en blokken voor voor enkel.met versturen en alles. standaard waren mijn remschijven krom, toen had ik deze vervangen door ATE remschijven, die waren na de kortste keren ook krom!! nu heb ik deze black diamond. dus even aanzien hoe dit gaat werken.
pyara_pappoe

Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

pyara_pappoe schreef: nu heb ik deze black diamond. dus even aanzien hoe dit gaat werken.
Oki, dan kijk ik ook eens hoe ze het doen bij jou ;)
Wat ik me wel afvraag: hoe krijg je in godsnaam je schijven krom? gewoon omdat ze te dun worden ofzo?
MG ZR S1800
aldo
MG-R Freak

Bericht door aldo »

mijn schijven zijn nu ook krom, maar weet niet welke ik nu het beste kan kopen. 'k zag deze op mp maar weet iemand of deze wel goed zijn?

beetje lange link :D

http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... VLuA%3D%3D
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p
Afbeelding
pyara_pappoe

ik denk dat deze schijven niet goed zijn. ik had eerst atm schijven dit was echt bagger. black diamond ben ik zeer tevreden mee
lex

Bericht door lex »

kromme schijven krijg je na veel remmen , met hete schijven bv voor een verkeerslicht op de rem blijven trappen, de schijf onder de remblokken koelt niet af terwijl de rest van de schijf dat wel doet, warm staal zet uit en koud staal krimpt dat kan dus de reden zijn dat schijven krom trekken.
Plaats reactie