Voor de rover 200 brm met een vvc motor, als je een sportuitlaatsysteem wilt aanschaffen, tot waar moet je dat doen? welke delen moet je laten vervangen ...? is dit t/m het spruitstuk aan toe, dus ook het spruitstuk of enkel, middenpijp, en einddemper? en hoeveel pk en koppel winst kun je met zoiets uit je auto halen.... als je voor een janspeed systeem kiest en hoeveel kost dit ongeveer.?
Het mooiste is gewoon vanaf het spruitstuk .... dan heb je alle profijt ervan.
Maar aangezien we in een land wonen met overijverige apk-wezens is de op een na beste oplossing vanaf je catalisator naar achter.
alleen een eindpot heeft geen enkele zin.
Je kunt toch ook een systeem pakken van een ZR160 is in weze dezelfde auto met dezelfde ophangpunten alleen steekt de einddemper er iets verder onder vandaan.
Wat dus weer met een ZR bumperschort of misschien zelfs wel door alleen een janspeed BRM einddemper te plaatsen op te vangen is)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Katvervanger is op een VVC niet altijd helemaal goed, op de een of andere manier lijkt een katvervanger vermogens verlies te geven...
Dat zijn iig de verhalen die rondgaan in engeland e.d.
Maar als je het echt zou willen weten heb ik nog wel een katvervanger die je voor een schappelijk prijsje zou kunnen overnemen.. Deze is Custom Made voor de VI.. Heeft er bij mij ook op gezeten, maar na de laatste reparatie is deze er niet meer opgezet...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
Striker schreef:Wat mij betreft is een katvervanger op een Vi nutteloos. Stuk minder trekkracht onderin en een pestgeluid. Dus bij mij zit er weer een kat tussen.