piggybag wat is dat precies.
piggybag wat is dat precies.
hallo,
kan iemand mij misschien vertellen wat een piggybag precies is, en hoe duur het kost als ik dit op mijn vvc motor zou gebruiken om te tunen.
ik heb momenteel mijn TB vervangen, BMC CDA filter op mijn auto gezet, en een benzinedruk regelaar. nu wil ik nog als laatste de mogelijkheid van chiptunen overwegen voor mijn 200 BRM. hoorde iets over een PIGGYBAG... is dit beter dan chiptunen en welke is dan de beste. ?
kan iemand mij misschien vertellen wat een piggybag precies is, en hoe duur het kost als ik dit op mijn vvc motor zou gebruiken om te tunen.
ik heb momenteel mijn TB vervangen, BMC CDA filter op mijn auto gezet, en een benzinedruk regelaar. nu wil ik nog als laatste de mogelijkheid van chiptunen overwegen voor mijn 200 BRM. hoorde iets over een PIGGYBAG... is dit beter dan chiptunen en welke is dan de beste. ?
en hoe kom je daarbij dat deze niet te chiptunen is? Ik zie bij allerlei chiptune bedrijven dat ze wel de 1.8 vvc motor tunen. kijk onder andere maar bij www.bullpower.nl en www.dbmengineering.nl en nog vele andere...
dus ....?
dus ....?
Volgens bullpower zijn er ook 1.8 mg f's (non vvc?) met 146pkpyara_pappoe schreef:en hoe kom je daarbij dat deze niet te chiptunen is? Ik zie bij allerlei chiptune bedrijven dat ze wel de 1.8 vvc motor tunen. kijk onder andere maar bij www.bullpower.nl en www.dbmengineering.nl en nog vele andere...
dus ....?

Bullpower heeft geen chip voor de Rover 1.8vvc.....

Volgens dbmengeneering bestaat er een 220 VI

Wel zou het mogelijk zijn om de 25Vi te chippen. Maar die heb jij dan weer niet
een Piggyback doet het volgende:
http://www.innovatemotorsports.com/reso ... y-back.php
(kan het wel helemaal gaan typen hier, maar google doet wonderen he
)
Kort gezegd dus een addon om een niet zo makkelijk programmeerbare ECU toch makkelijk instelbaar te maken.
http://www.innovatemotorsports.com/reso ... y-back.php
(kan het wel helemaal gaan typen hier, maar google doet wonderen he

Kort gezegd dus een addon om een niet zo makkelijk programmeerbare ECU toch makkelijk instelbaar te maken.