Benzindedruk meter/oliedruk/etc..

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

Benzindedruk meter/oliedruk/etc..

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo,

wie weet waar ik van die leuke benzinedrukmetertjes, en toerentellermetertjes, en olietemperatuurmetertjes kan kopen.

ik wil ze namelijk in mijn rover 200 brm inbouwen, bij de passagierstoelzijde, boven de airbag. zeg maar in die aluminium strip. Dus de grootte van de metertjes moet niet te groot zijn, en precies passen in die strip. Wie weet waar ik mooi verchroomde metertjes kan kopen die precies in die strip passen aan de passagierszijde.

En natuurlijk de vraag, hoe moet je al die metertjes dan tenslotte aansluiten? iemand hier schema's etc... voor?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

dus jij wil die mooie strip om zeep helpen met wat metertjes??

aiaiai
MG ZR S1800
pyara_pappoe

hmm ... zat eraan te denken ja. moet ik dat niet doen dan. ik praat wel over 3 metertjes kleintjes die er precies inpassen. lijkt me toch niet zo lelelijk of wel?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

haal dan de originele er uit en help een gewone om zeep die je zelf kan spuiten of zo. Als het resultaat dan nog op niks trekt heb je tenminste die zeldzame en dure reep niet om zeep geholpen.
MG ZR S1800
gfree

Bericht door gfree »

Neem ik die originele brm strip wel van je over. ;)
pyara_pappoe

da's waar ik ga ze inbouwen in een andere strip, en niet die van de BRM. frekkel thanks daarvoor. ik ben trouwens in belgie vaak we gaan nog zeker met mekaar afsrpeken!

maar ik moet metertjes hebben met Oranje of Rode verlichting:)
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik heb ze in het paneel waar normaal de pass. airbag zit (zit bij mij geen airbag), maar da's voor jou geen optie denk ik?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
pyara_pappoe

nee dat klopt inderdaad. ik heb wel een airbag erin zitten. zoek dus een mooie plek... iemand enig ideetje :) ?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

de a stijl zoals bij artemis vind ik nog steeds de beste plek
MG ZR S1800
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Wat dacht je van het luchtrooster boven je radio, die wordt toch heel weinig gebruikt en kan je wel wat kwijt....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
pyara_pappoe

nopes vind ik jammer die luchtrooster. ik gebruik hem wel. zat te denken onderin bij mijn sigarettenasbakje, daaronder. 3 tellers. gebruik dat plekje toch niet..
Plaats reactie