lichte verkleuring middenconsole.

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

lichte verkleuring middenconsole.

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo,

ik heb onlangs 2 kleine magneetjes met seconde lijm achtige lijm geplaakt om mijn middenconsole, om mijn mobieltje daarop te "plakken"als ik aan het rijden ben.

nu was er een klein beetje lijm gedroogd op de middenconsole, vlakbij het gebiedje boven de mistlamp knopjes.
Nou wat doe ik nu, ik pak de nagellak remover van me zusje met een watje erbij, en haal het restje lijm weg, prima gelukt... ALLEEN IS DAT STUKJE NU OOK IETSJES LICHTER VERKLEURD DAN DE REST VAN DE MIDDENCONSOLE. IK ERGER ME DAAR KAPOT AAN. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Bijvoorbeeld met cockpitspray schoonmaken? gaat de verkleuring dan weg? weet iemand bijvoorbeeld een goed merk cockpitspray. Soms heb je ook wel van die wit achtige vlekken, om de zijpanelen op het kunstof, je kent dat wel, meestal krijg je dat toch wel schoon met goede cockpitspray? hopelijk kan iemand me helpen, anders als ik me eraan blijf ergeren moet ik me middenconsole vervangen van me rover brm. is wel gewoon de standaard middensoncole maar daar heb ik niet zo veel zin in, hopelijk kan iemand me ermee helpen.

mvg,
rehan.
Willem

Bericht door Willem »

Ik vrees dat je er niks aan kan doen.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Je kan je zusje nog altijd de schuld geven!!

Bam. :lol: :lol:

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Ashoe

Bericht door Ashoe »

volgens mij heb je met die remover ook kleur, naja, geremoved :lol:
pyara_pappoe

Bericht door pyara_pappoe »

is al beetje opgelost. met dashboard wax:) en natuurlijk kun je nog altijd bumper spray gebruiken om het weer mooi zwart te krijgen hehehe... is al opgelost een beetje dan :)
Ashoe

Bericht door Ashoe »

is dat een nieuwe tick of zo van jou, alles dubbel zeggen? :lol: niet hatelijk bedoeld of zo, maar het valt me gewoon op in je afgelopen posts :p
Plaats reactie