Afstandbediening voor deurvergrendeling en alarm

214 216 218 220 25
Plaats reactie
rogiertje

Afstandbediening voor deurvergrendeling en alarm

Bericht door rogiertje »

Mijn afstandsbediening deed het al een tijd niet meer dus heb ik er nieuwe accu's in gedaan maar hij werkt niet steeds niet. Ik denk dat die kapot is.

De beste oplossing is denk ik een nieuwe maar zijn deze nog te koop??
wangson

Bericht door wangson »

Op ebay ga je die wel vinden hoor...
http://www.ebay.co.uk
Teckie

Bericht door Teckie »

Ja, die vindt je er met overvloed ;) maar ik stel mij dan altijd de vraag (waarschijnlijk een domme vraag) maar hoe maak je die afstandsbediening werkende voor jou auto, moet je je auto en afstandsbediening op mekaar afstellen of hoe werkt het?
rogiertje

Bericht door rogiertje »

Oke bedankt! ik ga opzoek

Geen idee trouwens hoe dat werkt met het instellen er van...
IJnstijn_II

Zo werkt dat

Bericht door IJnstijn_II »

Een afstandsbediening inclusief instellen kostte me €114,-, origineel bij Rover zelf vandaan.

Als je afstandsbediening op is, of kwijt of stuk moet je toch met je auto kunnen rijden, hij is tenslotte van jou. Met je sleutel kun je de deuren open maken, het alarm gaat er dan vanzelf af. De startonderbreking staat er dan nog wel op:

Hiervoor heb je een code nodig (die lezen ze gelijkertijd met het instellen van je afstandsbediening uit). Deze code bestaat uit 4 cijfers. Je steekt de sleutel in het contact en draait to stand 1 (stroom aan). Vervolgens draai je de sleutel even vaak naar boven toe door als het eerste cijfer aangeeft. Daarna evenveel naar beneden als het tweede cijfer aangeeft. Derde cijfer weer naar boven, vierde weer naar onder en voila: je startonderbreker gaat eraf!!!

Het kost je een paar minuten, maar je kunt weer rijden.

IJsbrand
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

code moet toch worden ingegeven met de sleutel IN HET PORTIER :roll: :?:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Smurfing
MG-R Freak

Bericht door Smurfing »

In een ander topic hierover stond inderdaad dat het in het portierslot moest.
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
IJnstijn_II

Bij mij niet... [edit] WEL [Edit]

Bericht door IJnstijn_II »

Zoals de titel zegt, bij mij niet. In mijn portierslot zit volgens mij ook geen intelligentie... Of heb ik het nu fout???

[Edit] Ik had het dus fout... :oops: :oops: Code moet ingevoerd worden in je portierslot... Voor degene die het nodig heeft!! [Edit]

Anyway, het staat gewoon in je gebruikershandleiding!!! Ik zal het nog eens nalezen.

IJsbrand.
Plaats reactie