Rover van me vriendin

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Dilstra

Rover van me vriendin

Bericht door Dilstra »

Mijn vriendin heeft vandaag een rover 200 gekocht en moet zeggen we zijn beide niet te spreken over het notenhouten dash. Zijn hier andere kappies voor te krijgen of moet je zelf aan de gang.

Alvast bedankt,
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

je kan de inleg stukjes van de ZR zoeken

of zelf aan de slag natuurlijk. Persoonlijk vind ik dat hout echter niet mis zenne
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Ramses

Bericht door Ramses »

Ik heb mijn houten inleg laten spuiten door een kennis. Samen met het frame bij de verwarmingsknoppen. Dan ben je van je hout af. Als je toch aan het spuiten gaat, misschien zijn de inlegkapjes van de deuren ook mooi om te doen.
(zie ook de eerste foto's van mijn auto:
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=4637 )

Alternatief is om de diverse delen, dan wel alleen die strip met een soort plak folie te bekleden. Ik heb hier echter geen ervaring mee en ben nogal sceptisch of dat resultaat wel mooi wordt. Prijstechnisch kan ik er niets over zeggen.

Derde oplossing is inderdaad de delen van een ZR vinden. Dat is een carbon achtige bedekking. Voor het frame bij de verwarmingsknoppen maakt het land van herkomst niet uit, maar ik meen te herinneren dat iemand schreef dat de Carbon ZR strip uit een Engelse (rechtsgestuurde) ZR niet in een europese (linksgestuurde) auto past.

Laatste oplossing is niet aan ergeren maar accepteren dat het erin zit....
Dilstra

Bericht door Dilstra »

thnx voor de reacties we zullen ons even orienteren :D
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

Ramses schreef:Derde oplossing is inderdaad de delen van een ZR vinden. Dat is een carbon achtige bedekking. Voor het frame bij de verwarmingsknoppen maakt het land van herkomst niet uit, maar ik meen te herinneren dat iemand schreef dat de Carbon ZR strip uit een Engelse (rechtsgestuurde) ZR niet in een europese (linksgestuurde) auto past.
dan heb je het mooiste vind ik.

Idd,denk ik dat de strip van een RHD niet past in LHD.
Ik denk dat ze een beetje buigend zijn boven de passagiersairbag en daarom niet in de andere richting te plaatsen zijn

Succes
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Ramses

Bericht door Ramses »

Hout op zich heb ik geen probleem mee. Maar bij mij was het alleen een strip op het dash en bij de verwarming. Ik vind dat een beetje minimaal en dan heb ik zoiets van, doe het niet.

Als op de deuren en bij de bak ook hout had gezeten had ik het misschien wel gelaten.

Tweede reden was dat ik voor een sportievere look ging en daarom dus geen hout wou...
Plaats reactie