ik heb m`n auto (rover 214si) vorigeweek tegen een lantarenpaal aangeparkeerd en nu is hij total loss maar mn motorblokje is nog wel goed nu heb ik een andere rover 214si de luxe voor 1000€ op de kop getikt met gebroken kleppen en een gat in z`n zuiger omdat z`n distributsie is gebroken nu is het zo dat ik mijn blok over wil gaan zetten in m`n nieuwe auto iemmand idee`n of tips hoe ik dit het beste kan gaan doen
ik ga het in de autohobby club van marinevliegveld de kooy doen met hulp van pa, maar ik had zo iets van zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij het uit en inbouwen of is het hatsie klatsie klaar?
oke, m`n ééne blok is er al uit nu dalijk m`n andere goeie blok eruit halen en dan meteen in die ander erin zetten, hoop morge dan de rest aantesluiten zoals de steekassen, elektronica, enz.
oke ik maak foto`s enz en plaats ze op het forum, maar heb weer leuk nieuwtje dat blok wat ik eruit gehaalt heb heeft een andere injectie dan mijn blok en zit ook andere nokassen in met scherepere tanden dus zet dat ffies over meer vermogen het zou me niets verbazen als ie ook gechipt is dus jullie horen meer van me met dit projectje,
en weten jullie ook waar ik een leuke bodykit of iets kan aanschaffen want ja d`r moet ffies een mooie bodykit op komen en wil leuk 17" velgjes erop hebben dus als jullie een leuk adressje weten dan hoor ik het graag