oliepomp stuk van mijn ct

214 216 218 220 25
auditurbo

oliepomp stuk van mijn ct

Bericht door auditurbo »

dinsdag avond toen ik van mijn werk naar huis wou rijden ging mijn olie lampje branden... net na dat ik mijn auto heb gestart! en hij ging maar niet uit dus ik snel weer mijn auto uit doen en olie controleren en voor lekkage's maar alles was nog perfect! ik toch maar rijden want ik kan mijn auto niet bij mijn werk laten... dus naar mijn werkplaats rijden (3 min rijden) motor klonk heel erg hol! volgende dag ging ik aan de slag... zoeken, zoeken, bellen, zoeken, olie filter vervangen.... maar nog steeds 't zelfde! :evil: dus ik weer bellen en vragen wat het nog meer kon zijn... moest ik mijn olie druk meten.... zo'n apparaat had ik niet dus gelijk bestellen bij brezan! duurde minimaal een dag! maarja intussen tijd nog aan mijn auto gesleuteld... olie filter weer eraf gehaald en wat blijkt... er zit geen olie erin! conclusie: pomp werkt niet dus kan die ook geen olie er door heen pompen!! nu nog maar hopen dat het niet al te duur grapje word :? want het blijft rover! heeft er iemand ook al een oliepomp stuk gehad?
Plaats reactie