projectjes zijn altijd leuk, maar dit vind ik niet zo'n goed idee.
Het vermogen dat je eventueel al zou kunnen winnen (ook hier heb ik echter wel mijn twijfels) ben je dubbel terug kwijt bij het stroomverbruik van zo'n ding.
Toen ik onlangs naar de dyno ging, deden we een test. We deden een run, en daarna nog één , maar dan met perslucht in de richting van de luchtfilter gespoten (+/- 20 cm afstand, 6 bar). Vermogenswinst was slechts 2 pk

Dit vermogen werd trouwnes waarschijnlijk behaald door de koudere lucht en niet zozeer door meer lucht.
Wat denk je dat die bladblazer dan aan vermogen extra gaat brengen (zonder rekening te houden met stroomverbruik ) ?
Daarenboven is het ook zo, als je dit tussen luchtfilter en TTB zet, de lengte van de slang tussen luchtfilter en TTB niet meer optimaal is, waardoor er een dip zou kunnen onstaan onderin.
Ik zou er mijn neus voor ophalen, maar t'is altijd uit te proberen natuurlijk. Wie niet waagt, niet wint
