Omdat jullie zo van filmpjes houden, p7! (Wisseltruuk)

214 216 218 220 25
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Denk dat er genoeg maloten hiero op dit forum zitten die zo naar je toe komen! :mrgreen:
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
tummeke

Bericht door tummeke »

Bij deze dan :lol:
Ramses

Bericht door Ramses »

Jah, moet je ook eerder vragen, zo kort dag kan ik niet weg :shock:
tummeke

Bericht door tummeke »

Als de brandweer!!!! :mrgreen:

Man wat trekt dat lekker!!

1e ritje was even minder.. Had vooraf al gezien dat de sporing niet ehh.. spoorde... Plus de achteruit wil niet erg soepel.. Dus toen ik het pad uitreed en merkte dat er iets flink mis was wilde ik achteruit.. MOOI NIET! zei mn achteruitversnelling.. Ok ff voor lul daar dus..

Dan maar rustig een rondje gereden om ons blok heen.. niet al te ver gelukkig.. Terug bij huis meteen weer opgekrikt, en alles negekeken.. Bouten van stabi stangen enzo goed vastgezet.. 1 en ander kon nog wat vaster.. En daarna de sporing bijgesteld tot op het oog net een mooi toespoor..

Nou zeg ik wel even, maar ondertussen was het dus al donker geworden, en mn lampen werken nog niet! (omdat van de ZR units de stekkers anders zijn).. Dus eenmaal weer met de wielen aan de grond kon ik maar net even met de alarmlichten aan voorzichtig een rondje om ons blok heen.. Op een recht stukje heeel even het gas intrappen (in zn 2, onderin toeren), en hij vloog ervandoor! Man wat ging dat vlot onderin!! Maar daarna meteen maar weer terug gegaan.. Zo nog even bij de praxis elektrastekkertjes halen, en dan verloopdraden maken voor de lampen zodat ik ook savonds gewoon kan rijden..

Het enige waar ik nog een beetje mee zit is dat de bak niet 100% lijkt.. Daar moet ik nog even nader naar kijken dus.. Achteruit is erg brak lijkt het, maar de vooruit versnellingen gaan goed soepel..

MAar het project is nu toch al erg geslaagd!! :D
Ramses

Bericht door Ramses »

Grr, demonstratie...

Maar durf je er al de weg mee op? Of is de bak toch nog te link?
tummeke

Bericht door tummeke »

Stukje bij beetje.. zoals ie straks reed had ik voor geen goud meegedaan met de toertocht zondag.. Maar zoals ie net reed gaat dat goedkomen..

Al moet ik nog wel even de KW's achter instellen, want die blijken in full Soft te staan.. lol.. Hij bleef maar deinen over de drempels heen van achter.. net alsof ik hydraulisch rij :P
216 driver

Bericht door 216 driver »

KW's kan je achter niet instellen, qua hardheid :| :cry: .

Dat vind ik dus ook heel erg jammer en toch wel raar als je betaald voor een KW set met hardheid instelbaar.
tummeke

Bericht door tummeke »

Yep dat kan wel..

Alleen niet zo makkelijk als voor! je moet ze demonteren en dan veren eraf, bumpstop eraf en draaien..
tummeke

Bericht door tummeke »

Omdat jullie zo van filmpjes houden ;)

http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=3PGM ... LYNB76IQJW

Let op, deze blijft maar 25 downloads staan! Dus sla hem meteen op!

Het geluid is helaas een beetje kut.. Denk dat de microfoon te hard afgesteld stond, of dat door vibratie het gewoon is misgegaan.. Maar de huidige status lijkt me toch duidelijk..

Er zijn nog wat probleempjes, maar hij voelt nu goed aan.. Sporing moet ik nog even laten afstellen, en er zit nog een trilling in de rechter aandrijfas zo te merken, maar dat komt allemaal..
Sikko

Bericht door Sikko »

Jooh, lijkt wel een V8 man! Lekker soundje :mrgreen:

Lijkt weer prima te rijden als ik het filmpje, nee... correctie, DE FILM mag geloven! Succes met het afstellen van alles.

PS Ik vraag me wel af hoe je naar de vrouwtjes hebt getoeterd ;)
Ramses

Bericht door Ramses »

Sikko schreef:
PS Ik vraag me wel af hoe je naar de vrouwtjes hebt getoeterd ;)
Zoiets zou Tom toch nooooooooooooooit doen.

Knipperlicht knippert snel, lampie stuk of niet aangesloten?

Verder klinkt het als, eh, een onderzeeboot diesel. Tja, brakke micro he.

Mooiste vind ik die smile op z'n bakkes als ie optrekt....
tummeke

Bericht door tummeke »

Haha.. Toeteren wordt even lastig ja.. Dat wordt verbaal geweld dan toch :P

En hij klinkt idd heeerlijk, al klinkt t in t filmpje een beetje vaag met die ruis erdoor enzo.. Zal binnenkort nog eens proberen een zuiverder filmpje te maken, met beter beeld ook hopelijk..

Knipperlichten voor waren nog niet aangesloten.. Oscillator snapte t daarom even niet zo.. Maar is nu gefixt.. Hij is van buiten nu zo goed als klaar.. Nu vandeweek maar eens dash erin zetten enzo.. Kan aan de mechanische dingetjes nu toch niet zoveel doen.. Maaar we zijn er nu bijna.. Heb alvast voor kunnen genieten van de heerlijke power van t blok.. Is gelukkig absoluut niet voor niets geweest kan ik zeggen.. Als je even t gas in trapt schiet je die zondagsrijders echt zo voorbij.. Heerlijk! Daar krijg je wel een big smile van hoor ;)
tummeke

Bericht door tummeke »

Hier nog een 2e filmpje.. Al zal t wel een tijdje duren voor ie binnen is met die trage server denk ik..

http://www.megaupload.com/?d=M9J5Y0YE

Geluid is iets beter bij deze, maar t was inmiddels zo donker dat je nog niks ziet :P
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Is hij nu al helemaal klaar dan?

Ik mis de foto's van het totale eindresultaat nog. :twisted:
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik ben bezig met de details ;)

Dashboard en Tapijt ed ligt er alweer in, maar zijn nog kleine dingetjes die aangepast moeten worden.. Pook staat bv te ver naar voren, dus met middenconsole kan ik nu niet bij de 1,3 en 5 :P
Ook staat 1 voorwiel iets verder naar achter dan de andere, daarvoor moet ik nog even een busje weghalen bij de stabilisatorstang..

En verder nog de deurpanelen ed monteren.. Heb nog wat foto's gemaakt, zal die binnenkort eens plaatsen, en uiteindelijk nog een filmpje.. Alleen is die klote camera van pa elke 3 minuten leeg.. Leve de tunesier die m'n Ixus heeft geleend, want die was NOOIT leeg :|
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Ben je nou al klaar? :mrgreen:

Pook-probleem al opgelost?
Plaats reactie