ik was nog van plan om een fototje af te printen van de collector die 118gtr voorstelde. Ik dacht dat het niet nodig was en ben eraan begonnen. Verkeerd dus Nu heb ik het afgeprint en begin ik opnieuw. Gelukkig heb ik alles enkel gepunt en geplakt .
Wat doet een mens op een zondag namiddag als hij zich verveelt? Een collector maken natuurlijk .
Alles terug losgemaakt en opnieuw begonnen. Niet letten op de laskwaliteit. Met de baget ben ik nie zo goed, morgen overgaan met tig en dan behandelen met bijts.
Foto van huidige toestand:
Hahaha ... en dan zegt die idioot van dat Hondatuningzaakje in Brielle dat het niet mogelijk is om een uitlaatspruitstuk te maken ... en hier maakt een gozer het gewoon ff in z'n schuur!!
Edgecrusher schreef:Wanneer krijgen we weer nieuwe foto's?
Zo snel mogelijk . De flenzen laten op zich wachten en het afstel materiaal is in bestelling (rising rate fuel pressure regulator, walbro fuelpump en enkele meterkes).
Van het moment dat er vorderingen zijn, plaats ik het hier.
Niet veel meer, die heb ik zoveel mogelijk geplunderd en dan laten ophalen daar de schroothandelaar...
De 220 coupe die hier nog staat zal binnenkort hetzelfde lot ondergaan.
118GTR schreef:wrm had je er eigenlijk een rollkooi in?
Voor de veiligheid natuurlijk. Ik durf wel eens serieus door de bochten scheuren en je weet maar nooit .
Vandaag heb ik een oude collector kunnen bemachtigen, daar heb ik de flens afgeslepen en mijn buizenstel opgelast. Het past maar net tussen blok en radiator. Waarschijnlijk zal de radiator een cm vooruit moeten, want ik zou niet graag hebben dat de collector de radiator raakt bij het optrekken.
Kleine update: Normaal komt deze week mijn Apex'i S-afc aan. Het is niet het nieuwe model met de blauwe display (anders kom ik boven mijn low budget ). Per 800tr/min kan het mengsel +30% of -30% bijgesteld worden. Hopelijk is dit voldoende, anders komt er nog een walbro fuelpump bij. Eind deze week zou eindelijk de laatste flens gelaserd worden. Als alles volgens plan verloopt komen er hier in de loop van de week enkele fototjes en zondag dan misschien een eerste "turbo in actie" filmpje .
Kleine update: Normaal komt deze week mijn Apex'i S-afc aan. Het is niet het nieuwe model met de blauwe display (anders kom ik boven mijn low budget ). Per 800tr/min kan het mengsel +30% of -30% bijgesteld worden. Hopelijk is dit voldoende, anders komt er nog een walbro fuelpump bij. Eind deze week zou eindelijk de laatste flens gelaserd worden. Als alles volgens plan verloopt komen er hier in de loop van de week enkele fototjes en zondag dan misschien een eerste "turbo in actie" filmpje .