Johnny,
Ik heb ermee gereden en het v8 geluid is echt subliem!!!! Maar toen ik hem op zijn staart trapte was het verschil niet echt om WAUWWW te roepen

Ook de kleur was goudachtig en het interieur niet zo mooi en de onze had meer opties

Daarom hebben we mede dankzij dit geweldige forum de achterlichten vervangen de auto verlaagd en een dubble demper besteld. In totaal koste dit 1200 euro en we hopen met de demper ook een mooi diep geluid te krijgen zeker met de K6 motor die toch al lekker roffelt moet dat een mooie aanvulling zijn.
Dit scheelt ons 15000 euro en dan hebben we toch wat we willen. Dit advies heb ik overigens van mijn vriendin en ze heeft me na een paar gesprekken weten over te halen

( ze heeft me overtuigd dat die van ons mooier was en 1 op 5.4 km toch echt te gortig werd, al met al mocht ik het niet

)
Ik kijk trouwens samen met mijn vriendin uit naar de volgende meeting om ook de 100, 25, 45 en 75 van andere te komen te bewonderen.
Maar dan moet ik nog wel de krassen die erop gezet zijn laten overspuiten en de auto polijsten anders durf ik niet
Ik heb trouwens de titel aangepast want wij hebben niet de mooiste maar Wij vinden die van ons de mooiste
Al met al heb ik hoop ik kunnen laten zien dat de 75 geen ouwe lullenbak hoeft te zijn en ook gemod kan worden zodat je het niet te maakt maar subtiel toch veel kan veranderen.
Heb je de achterlichten trouwens gezien in het filmpje?? Ik vind het zoooo vet en zo'n kleine maar doch grote verandering!
http://www.youtube.com/watch?v=rv0d8W22 ... r_embedded