Omdat jullie zo van filmpjes houden, p7! (Wisseltruuk)

214 216 218 220 25
tummeke

Bericht door tummeke »

:P Ik kon t weer nie laten nee...

Nee dit keer klonk t motorgeluid op zich ook al leuk genoeg hoor.. Maar blijkbaar neemt deze camera geen geluid op.. Maar snel weer een nieuwe camera bestellen voor mijn gejatte Ixus :(
feddesman

Bericht door feddesman »

Mooi werk!!!!
TRouwens wel een mooie filter!!paste die een beetje goed?
tummeke

Bericht door tummeke »

wist wel dat je het over dat filter ging hebben :P

Past prima op zich.. heb nu nog even de originele buis van het gasklephuis naar t filter, maar komt straks wel zo'n stevige 90 graden buis tussen.. Hij hangt nu ook nog even los.. Is van latere zorg allemaal..

Maar hij gromt iig wel lekker als je de motor revt.. Dat wordt genieten! :lol:
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Hey Tom, dat gaat lekker zo zeg :D

Dat is nog in rap tempo gegaan allemaal :shock:

Wie weet lukt het toch nog voor de 30e :mrgreen: ;)

Sterkte verder nog :D ;)
216 driver

Bericht door 216 driver »

Zo dat schiet al aardig op :D , toch best grote radiator als je het zo ziet toch ?

En sinds wanneer heb je een KW schroefset ? of heb ik wat gemist dan :P
tummeke

Bericht door tummeke »

Hey Diana.. Moet lukken de 30e! dat is iig mijn streven nu.. motorisch is ie al bijna 100%, moet alleen nog een plekkie vinden voor alles.. Zekeringkast enzo.. Maar das het werk niet..

Nu alles nog terugbouwen van binnen, plus bumpers enzo.. maar daar heb ik nog een week voor :)

En 216: Das de radiator van mn 214 nog he.. Die schijnt gewoon even groot te zijn.. En met de originele slangen erop heb ik hem gewoon aan het werk gekregen.. Er zat alleen bij de ZR een extra voorschakel weerstand op, die heb ik even overgezet.. En de stekker heb ik er op geknutseld, omdat die natuurlijk weer anders was..

Enne je hebt die Kw set idd goed gezien :P En je hebt niks gemist, ik had het gewoon nog niet verteld :mrgreen:
216 driver

Bericht door 216 driver »

Goed he ;) Ik herkende hem natuurlijk meteen 8) . En de kleuren passen goed bij de auto alleen zie je er haast niks meer van.

Is dat de KW-set die hier op het forum werd aangeboden?
Ramses

Bericht door Ramses »

Heh, gaat de goede kant uit kerel. Einde van de week moet je wel klaar kunnen zijn ja. Goede zaak.

Jammer dat er geen geluid bij het filmpje zat...

We horen wel weer als er updates zijn :mrgreen:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Blijft ontzettend intressant je project te volgen. Is dus allemaal ook gelukt met de remmerij achter.
Nog ff doorzetten! :D
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

idd erg netjes tom! :biertje:
tummeke

Bericht door tummeke »

Tnx allemaal..

Hoop idd dat het eind volgende week goed gaat komen.. Ga morgen (of eigenlijk vandaag is dat) even kijken naar het dash denk ik.. En dus ook hele kabelboom weer goed leggen.. Vraag is of ik geen kleine probleempjes tegen ga komen nog, maar we zien het allemaal wel.. tot nu toe is het allemaal redelijk vlot gegaan..

Enne, dat is idd de kit die hier op t forum stond.. gelukkig voor een mooi prijsje (tov nieuw dan) over kunnen nemen..

Ik hou jullie op de hoogte :mrgreen:
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

ziet er goed uit Tom!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Wanneer volgen de eerste rijdende km's? (en foto's :mrgreen: )
tummeke

Bericht door tummeke »

Zo.. Alle systemen zijn afgevuld en getest.. Morgen naar verwachting de eerste road test!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
tummeke

Bericht door tummeke »

Haha..

Als ik een vrijwilliger had om bij me in de auto te stappen morgen... :roll:

:mrgreen:
Plaats reactie