een klein tikkie gekregen

214 216 218 220 25
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik ben blij dat de proefrit de juiste uitwerking op je heeft gehad ;) :twisted:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Zeg lex ... is een 400 wat voor je? :fiew:
You can go fast ... but I can go anywhere.
lex

Bericht door lex »

Hoezo Dennis is je auto tekoop dan ?
lex

Bericht door lex »

Ik heb vandaag besloten om toch maar de Daewoo Nexia te kopen, volgende week vrijdag ga ik hem ophalen.
Ja het is een hele speciale een limited edition.
ik heb de foto's naar Striker gestuurd dus die zullen binnen kort wel verschijnen.
Sorry hoor dat ik overstap naar een ander merk maar aan gezien ik niet veel geld terug krijg voor de vi en dat Rover niet zo goed gaat heb ik deze beslissing genomen.
ik blijf uiteraard lid van de club.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Sorry hoor, maar die foto's ga ik hier echt niet plaatsen :roll:. Maar evengoed gefeliciteerd met je auto ;). Dan moet ik toch binnenkort maar eens een proefrit maken in een Daewoo :? (had dan tenminste nog een Chrevrolet gekocht :P ).
Afbeelding

lex

Bericht door lex »

Ja maar die chevrolet Matiz zitten aardig aan de prijs en de Nexia is goedkoop, dan kan ik straks een betere auto kopen.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Nou vooruit, hier dan toch maar wat foto's van de Daewoo. Ik moet eerlijk toegeven, het is een Limited Edition en idd wel een hele nette uitvoering :P.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

:mrgreen:

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe auto joh!! 8)
Ik ben blij dat je na alle ellende nu zo'n wereldwagen terug heb kunnen kopen. Heeft het uiteindelijk toch nog goed uitgepakt :).

En dat proefritje kijk ik al naar uit (wacht nog even met het vervangen van de banden ;) ).
Afbeelding

Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Is wel een héél speciale Daewoo.
Zo te zien ga je er toch niet echt op achteruit.

Gefeliciteerd met je aanschaf, en hoop dat je hier veel veilige kilometers mee kan maken.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

had al zoiets van: "we worden weer eens genept"

ff w88 met reageren, en jah hoor :mrgreen:

Toppie man, zeer mooie Deawoo, is dit nou ook de auto die je niet echt lekker vond rijden :mrgreen:

Nu kun je ook mooi een berg spullen overhangen tussen de auto's
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Dat is met recht de mooiste deawoo die ik ooit gezien heb!

Hele goede keus!
Fallout

Bericht door Fallout »

Wat een vuile stinkerd die Lex...
Ons eerst laten twijfelen over zijn mentale motorieken ;) en dan kom ie ineens met zo'n BRM aanrollen.
Veel plezier met je aankoop man!
lex

Bericht door lex »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jullie dachten zeker dat ik toch een hersenbeschadiging had opgelopen van die tunnelmuur , gekke jongens ik zie me al rijden in daewoo.
Het is echt een gaaf bakkie mijn meisje is er helemaal weg van, en wat een onderstel ligt er onder die auto een wereld van verschil met de vi.
Ik ben samen met een mijn meisje en een vriend ( Cosworth rijder ) wezen kijken en we waren er alle 3 stil van al die aluminium dingetjes en die inbus boutjes rood tapijt en leer GEWELDIG, er waren een paar min puntenjes, het leer was behandelt met iets glads(cockpit spray) van te voren melde de verkoper al dat de prijs vast lag dus niet onderhandelen en de accu was slecht, meer dingen hebben we niet kunnen vinden. Het onderhoudsboekje was volledig ingevuld de auto komt uit Schiedam.
Mijn vriend was zeer onder de indruk van het bochten gedrag hij is wel wat gewent met de Cosworth.
We zijn achteraf er dan toch nog niet zo slecht vanaf gekomen tuurlijk het kost altijd geld maar we hebben er een nieuwere auto voor terug.
Voor de mensen die interesse hadden voor de EBC schijven ,Veerpootbrug, green air filter, uitlaat en de 52mm gasklep moet ik teleurstellen die gaan op de BRM de rest is wel tekoop.
Ik heb vandaag de voorzijde kaal gemaakt motorkap, zijschermen, voorbumper, lampen etc ik heb alles ingepakt en ik zal alles eerst verzamelen en dan eerst hier op de site aanbieden en dan pas bv op marktplaats plaatsen
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

als daewoo nou is al hun auto's zo maakten!

gave bak :) veel plezier ermee!!!
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

goddamn, ben ik blij dat ik nog niet gereageerd had :mrgreen: :twisted:

Maar vertel eens wat meer over die BRM??
Waar stond ie te koop?
wat zijn de KM's?
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

lex schreef:Hoezo Dennis is je auto tekoop dan ?
Mocht er interesse zijn ja.

Hang je je ouwe VI blok met alles in de 416 ;)

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
theedge

Bericht door theedge »

Mooie auto! Waar heb je de BRM gekocht? Bij Jan Dekker? Wel een goed bedrijf heb mn vorige auto een Honda civic VTI daar toevallig ook vandaan, was na 2 maanden iets met de versnellingsbak. Even een belletje erheen en de auto werd helemaal uit Friesland opgehaalt en kostenloos gemaakt.
Plaats reactie