Jullie dachten zeker dat ik toch een hersenbeschadiging had opgelopen van die tunnelmuur , gekke jongens ik zie me al rijden in daewoo.
Het is echt een gaaf bakkie mijn meisje is er helemaal weg van, en wat een onderstel ligt er onder die auto een wereld van verschil met de vi.
Ik ben samen met een mijn meisje en een vriend ( Cosworth rijder ) wezen kijken en we waren er alle 3 stil van al die aluminium dingetjes en die inbus boutjes rood tapijt en leer GEWELDIG, er waren een paar min puntenjes, het leer was behandelt met iets glads(cockpit spray) van te voren melde de verkoper al dat de prijs vast lag dus niet onderhandelen en de accu was slecht, meer dingen hebben we niet kunnen vinden. Het onderhoudsboekje was volledig ingevuld de auto komt uit Schiedam.
Mijn vriend was zeer onder de indruk van het bochten gedrag hij is wel wat gewent met de Cosworth.
We zijn achteraf er dan toch nog niet zo slecht vanaf gekomen tuurlijk het kost altijd geld maar we hebben er een nieuwere auto voor terug.
Voor de mensen die interesse hadden voor de EBC schijven ,Veerpootbrug, green air filter, uitlaat en de 52mm gasklep moet ik teleurstellen die gaan op de BRM de rest is wel tekoop.
Ik heb vandaag de voorzijde kaal gemaakt motorkap, zijschermen, voorbumper, lampen etc ik heb alles ingepakt en ik zal alles eerst verzamelen en dan eerst hier op de site aanbieden en dan pas bv op marktplaats plaatsen