Eindelijk begonnen!

214 216 218 220 25
Trevor

Bericht door Trevor »

Ach, ik kijk nog wel... En mocht mijn luchtmassameter nou wel kaduk zijn, waar merk ik dat dan aan?
gekske

Bericht door gekske »

Dan gaat als het goed je motormanagement lampje branden en in iedergeval heb je vermogens verlies.......
Trevor

Bericht door Trevor »

Toch nog maar een dag rondgereden met het open filter, en het gaat prima. Druk gemaakt om niets dus :oops: :lol: Voorlopig blijft ie er op zitten, bevalt me prima.
Trevor

Bericht door Trevor »

Zoals beloofd bij deze even een paar foto's van mijn auto met gemonteerde veerpootbrug. Ook een kleine verandering bij het open luchtfilter.

Omdat ik voor het vervangen van de gescheurde turboslang toch de originele luchtfilterbak geheel moest verwijderen om erbij te kunnen, heb ik deze er maar meteen uitgelaten. Daardoor komt de open filter een stuk lager te hangen. Ook is er zo een betere doorstroom van koude lucht. Als ik nu na een stukje rijden aan mijn filter voel is deze nog zo goed als koud, toen de bak er nog in zat, werd ie toch flink warm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Blackadder

Bericht door Blackadder »

Hey, die kofferbakstrip rond/net boven het achterklep-logo....kun je die nog ergens krijgen of heeft iemand die nog :?:

ik wil m eigenlijk ook in het chroom hebben ipv in het zwart. :lol:

Kan iemand me helpen? :)
gfree

Bericht door gfree »

Blackadder schreef:Hey, die kofferbakstrip rond/net boven het achterklep-logo....kun je die nog ergens krijgen of heeft iemand die nog :?:

ik wil m eigenlijk ook in het chroom hebben ipv in het zwart. :lol:

Kan iemand me helpen? :)
Junkie had er een te koop, geen idee of hij al verkocht is:

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=13105
Plaats reactie