Eindelijk begonnen!
Zoals beloofd bij deze even een paar foto's van mijn auto met gemonteerde veerpootbrug. Ook een kleine verandering bij het open luchtfilter.
Omdat ik voor het vervangen van de gescheurde turboslang toch de originele luchtfilterbak geheel moest verwijderen om erbij te kunnen, heb ik deze er maar meteen uitgelaten. Daardoor komt de open filter een stuk lager te hangen. Ook is er zo een betere doorstroom van koude lucht. Als ik nu na een stukje rijden aan mijn filter voel is deze nog zo goed als koud, toen de bak er nog in zat, werd ie toch flink warm.

Omdat ik voor het vervangen van de gescheurde turboslang toch de originele luchtfilterbak geheel moest verwijderen om erbij te kunnen, heb ik deze er maar meteen uitgelaten. Daardoor komt de open filter een stuk lager te hangen. Ook is er zo een betere doorstroom van koude lucht. Als ik nu na een stukje rijden aan mijn filter voel is deze nog zo goed als koud, toen de bak er nog in zat, werd ie toch flink warm.

Junkie had er een te koop, geen idee of hij al verkocht is:Blackadder schreef:Hey, die kofferbakstrip rond/net boven het achterklep-logo....kun je die nog ergens krijgen of heeft iemand die nog![]()
ik wil m eigenlijk ook in het chroom hebben ipv in het zwart.![]()
Kan iemand me helpen?
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=13105