Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.
Nou hier dan de foto's waar men zo naar benieuwd is.
Het doet zeer, heel zeer.
Ik weet nog steeds niets.
Enkel heb ik een schrijven van de expert gehad of ik het wilde ondertekenen....JA DOEI ik teken nog helemaal niets.
Ook heeft hij me afgelopen vrijdag gebeld.
Naar schatting zat hij op een 13 a 14000 euro schade.
Vervolgens belde mijn dealer op of ik me overschrijvingsbewijs, Kentekendeel 1 en 2 kwam brengen.
Ook dat doe ik nog niet, want ik weet immers nog helemaal niets.
Geen prijs = geen papier en zeker geen handtekening.
IK BEN TOCH NIE GEK OFZO....!!!!
Hier de foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Mocht de auto totalloss zijn, is het afhankelijk van de verzekering, wat ik terug ga kopen.
Ik weet niet of dit MG/Rover wordt.
Aangezien ik dit jaar een hoop problemen met de MG heb gehad, ga je min of meer het vertrouwen in je merk verliezen.
Ik wil absoluut niets bijleggen en wil zeker niet veel op achteruit gaan, qua kilometers en bouwjaar, en natuurlijk qua vermogen.
Tevens wil ik enigzins iets groter rijden.
Misschien wordt het een duitser, misschien een japanner.
Ik weet het nog niet.
Ik ben er totaal nog niet uit.
Het doet me zeer om die foto's te zien, tevens om strax afscheid te nemen van het merk, voorlopig, want mocht ik in de toekomst weer wa geld over hebben dan zal ik de komende auto met wat extra bijteleggen geld dus inruilen voor een MG, ondanks de problemen die ik heb gehad.
Ik houd jullie zeker op de hoogte betreft deze zaak, maar ga van het ergste uit.
Afscheid nemen bestaat dus wel MARCO!!! Maar voorgoed zeker NIET.
Het is jullie duidelijk dat ik wellicht dus voor een ander merk ga.
Niets aan MGROVER af te kraken, want dat doet ik ZEKER NIET.
Ik had enkel de pech dat dit mij overkwam.
HELAAS.
MY TIME WILL COME LATER....
Luitjes,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
GreetingzZz,
Robin aka Skytiger
(teleurgesteld/verdrietig/kwaad)
Het doet zeer, heel zeer.
Ik weet nog steeds niets.
Enkel heb ik een schrijven van de expert gehad of ik het wilde ondertekenen....JA DOEI ik teken nog helemaal niets.
Ook heeft hij me afgelopen vrijdag gebeld.
Naar schatting zat hij op een 13 a 14000 euro schade.
Vervolgens belde mijn dealer op of ik me overschrijvingsbewijs, Kentekendeel 1 en 2 kwam brengen.
Ook dat doe ik nog niet, want ik weet immers nog helemaal niets.
Geen prijs = geen papier en zeker geen handtekening.
IK BEN TOCH NIE GEK OFZO....!!!!
Hier de foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Mocht de auto totalloss zijn, is het afhankelijk van de verzekering, wat ik terug ga kopen.
Ik weet niet of dit MG/Rover wordt.
Aangezien ik dit jaar een hoop problemen met de MG heb gehad, ga je min of meer het vertrouwen in je merk verliezen.
Ik wil absoluut niets bijleggen en wil zeker niet veel op achteruit gaan, qua kilometers en bouwjaar, en natuurlijk qua vermogen.
Tevens wil ik enigzins iets groter rijden.
Misschien wordt het een duitser, misschien een japanner.
Ik weet het nog niet.
Ik ben er totaal nog niet uit.
Het doet me zeer om die foto's te zien, tevens om strax afscheid te nemen van het merk, voorlopig, want mocht ik in de toekomst weer wa geld over hebben dan zal ik de komende auto met wat extra bijteleggen geld dus inruilen voor een MG, ondanks de problemen die ik heb gehad.
Ik houd jullie zeker op de hoogte betreft deze zaak, maar ga van het ergste uit.
Afscheid nemen bestaat dus wel MARCO!!! Maar voorgoed zeker NIET.
Het is jullie duidelijk dat ik wellicht dus voor een ander merk ga.
Niets aan MGROVER af te kraken, want dat doet ik ZEKER NIET.
Ik had enkel de pech dat dit mij overkwam.
HELAAS.
MY TIME WILL COME LATER....
Luitjes,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
GreetingzZz,
Robin aka Skytiger
(teleurgesteld/verdrietig/kwaad)
- Striker
- MG-R Freak
Tja, ziet er rot uit zo
.
En waardeloos dat 't zo lang moet duren voor je eindelijk een definitief antwoord hebt van de verzekering
. Als je dat weet, dan kan je tenminste weer een stap verder en kan je 't ongeluk ook wat beter uit je gedachten laten.
Aan de ene kant hoop ik dat hij niet total wordt verklaard, 't blijft zonde van die wagen. Aan de andere kant is 't waarschijnlijk beter als 't wel gebeurt. Je zal waarschijnlijk toch nooit meer zo prettig erin rijden (en ze krijgen 'm waarschijnlijk nooit meer helemaal recht).

En waardeloos dat 't zo lang moet duren voor je eindelijk een definitief antwoord hebt van de verzekering

Aan de ene kant hoop ik dat hij niet total wordt verklaard, 't blijft zonde van die wagen. Aan de andere kant is 't waarschijnlijk beter als 't wel gebeurt. Je zal waarschijnlijk toch nooit meer zo prettig erin rijden (en ze krijgen 'm waarschijnlijk nooit meer helemaal recht).
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
dat is natuurlijk niet waarHij is goed krom, en zal een heel zwakke plek hebben.
als hij gemaakt zou worden,wordt alles natuurlijk goed hersteld en vervangen
maar kan mevoorstellen dat je um niet meer wilt hebben
suc6 met de verdere afhandeling en zorg er voor dat ej een zo hoog mogelijk bedrag er uit haalt om een soortgelijke auto te kunnen kopen
Deja-vu
Mijn auto is een jaar geleden op EXACT dezelfde plek een paal ingereden, ik heb er nooit foto's van gemaakt, maar het zag er ook precies hetzelfde uit
, maar gelukkig was de snelheid iets lager waardoor het wiel wel ff 90 graden(schatting, maar aangezien er een fraaie afdruk van de paal stond boven de plaats waar het wiel zit scheelt het niet veel) gedraaid heeft gestaan maar er geen dingen stuk gedrukt zijn aan de ophanging.
Mijn auto is nooit rechtgetrokken, dus als je de deur dicht trekt bonkt hij eerst even tegen de dorpel en de auto schudt af en toe nog wel een beetje.
Kern van bovenstaande: ik geloof achter elkaar dat de schade aan die auto zo hoog is, incl. rechtrekken was ik ook 8000 kwijt geweest, en dat zijn de kosten zonder schade aan de ophanging linksvoor.
Is idd zwaar *** om je auto zo terug te zien, sterkte(ook nog met je vriendin)
Gr. TOmas
BTW, misschien kun je Van Noort ff bekend maken met deze auto Striker, hij heeft namelijk nog die gele ZR staan met schade aan de rechterkant, is misschien wel een leuk projectje voor hem, ik denk dat hij nu wel zo'n beetje klaar is met die schade ZS180
.

Mijn auto is een jaar geleden op EXACT dezelfde plek een paal ingereden, ik heb er nooit foto's van gemaakt, maar het zag er ook precies hetzelfde uit

Mijn auto is nooit rechtgetrokken, dus als je de deur dicht trekt bonkt hij eerst even tegen de dorpel en de auto schudt af en toe nog wel een beetje.

Kern van bovenstaande: ik geloof achter elkaar dat de schade aan die auto zo hoog is, incl. rechtrekken was ik ook 8000 kwijt geweest, en dat zijn de kosten zonder schade aan de ophanging linksvoor.
Is idd zwaar *** om je auto zo terug te zien, sterkte(ook nog met je vriendin)

Gr. TOmas
BTW, misschien kun je Van Noort ff bekend maken met deze auto Striker, hij heeft namelijk nog die gele ZR staan met schade aan de rechterkant, is misschien wel een leuk projectje voor hem, ik denk dat hij nu wel zo'n beetje klaar is met die schade ZS180

Idd alles valt op het eerste oog mee, totdat je gaat optellen.
Aandrijfas is krom, ophanging kapot, etc etc.
Zo kom ik gauw aan die duizenden euros schade...
Afw88...
Ik houd jullie op de hoogte.
PS Jacqueline vermaakt zich uitstekend. (ugh ugh op school)
D'r voet is nog steeds herstellende, maar ze loopt al weer normaal, ze kan er mee rennen, maar bv voetballen of hockeyen ofzo nog niet...Niet dat ze die sporten doet, maar jullie begrijpen mij, zeer gevoelig dus nog.
Betreft het trauma/shock waarin ze lichtelijk verkeert is nog steeds niet over.
Ze wil bv bovenstaande foto's zeker niet zien, en bij de autois ze ook nog niet geweest.
Durft ze niet, en wil het vergeten.
Dit is ook voor mij eigenlijk een reden om die auto weg te doen, gezien de gedachten die je er aan overhoudt zeg maar.
Thnx for support everybody.
If my next car wont be a MG or Rover, the car after that will definitely be one.
Which one I have no idea, but it will be a awesome fast goodlooking car, THAT's FOR SURE!!!
GreetingzZz,
Sky
Aandrijfas is krom, ophanging kapot, etc etc.
Zo kom ik gauw aan die duizenden euros schade...
Afw88...
Ik houd jullie op de hoogte.
PS Jacqueline vermaakt zich uitstekend. (ugh ugh op school)
D'r voet is nog steeds herstellende, maar ze loopt al weer normaal, ze kan er mee rennen, maar bv voetballen of hockeyen ofzo nog niet...Niet dat ze die sporten doet, maar jullie begrijpen mij, zeer gevoelig dus nog.
Betreft het trauma/shock waarin ze lichtelijk verkeert is nog steeds niet over.
Ze wil bv bovenstaande foto's zeker niet zien, en bij de autois ze ook nog niet geweest.
Durft ze niet, en wil het vergeten.
Dit is ook voor mij eigenlijk een reden om die auto weg te doen, gezien de gedachten die je er aan overhoudt zeg maar.
Thnx for support everybody.
If my next car wont be a MG or Rover, the car after that will definitely be one.
Which one I have no idea, but it will be a awesome fast goodlooking car, THAT's FOR SURE!!!
GreetingzZz,
Sky
denk ook wel dat hij total zal verklaard worden. hopelijk ligt de wrakprijs hoog genoeg. en als hij total wordt verklaard zeker vragen aan de expert aan welk percentage hij hem heeft afgeschreven. de meeste experten gaan nogal hoog bij mg-rover, wat niet al te positief is. gelukkig is het nog een jonge wagen.
veel suc6 met de afhandeling en het verwerkingsproces
veel suc6 met de afhandeling en het verwerkingsproces
MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Dat snap ik ff niet, wat je volgende auto word weet je niet, maar de gene daarna heb je al weer toegespitst op een MG/Rover.Skytiger schreef:If my next car wont be a MG or Rover, the car after that will definitely be one.
p.s. ik snap wel dat je niet meer zo snel in diezelfde auto stapt, maar hij wordt echt weer even veilig als hij was, zo'n chassis wordt weer rechtgetrokken, en er wordt een nieuw subframe geplaatst.
Als ik de foto's zo zien, dan zie ik een redelijk kleine maar wel gemene schade, net ff teveel beschadigd. Er zit een hoop handwerk aan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dit heeft alles te maken met dat ik momenteel geen geld wil bijleggen, toch iets snels en goodlooking wil rijden.118GTR schreef: Dat snap ik ff niet, wat je volgende auto word weet je niet, maar de gene daarna heb je al weer toegespitst op een MG/Rover.
p.s. ik snap wel dat je niet meer zo snel in diezelfde auto stapt, maar hij wordt echt weer even veilig als hij was, zo'n chassis wordt weer rechtgetrokken, en er wordt een nieuw subframe geplaatst.
Als ik de foto's zo zien, dan zie ik een redelijk kleine maar wel gemene schade, net ff teveel beschadigd. Er zit een hoop handwerk aan.
Aangezien ik toch ook snel op me eigen wil moet ik daar ook geld voor opzij leggen.
Daarom zal de auto die daarna komt weer een MG/Rover zijn.
Dan kan ik weer wat bijleggen.
Sommigen mensen snappen niet veel, maar daar kunnen ze ook niets aan doen...

Ik snap af en toe ook iets niet...

Nou de expert heeft mij vanmiddag gebeld.
Of ik de papieren wilde tekenen voor akkoord.
Ik krijg 12500 terug van de verzekering en dan 4500 van de opkoper.
Dit is excl. alle accessoires zoals NEON, Airfilter, windowtinting, stickers, etc etc.
Dit wordt ernog bij gerekend maar hij wacht op factuurtjes.
Al met al zal ik tussen de 17 en 18000 terug krijgen voor de auto.
Ik weet niet of dit voldoende is..... graag jullie mening.
De auto is van eind juni 2002, kmstand op teller +/- 77000, maar blok heeft +/-10000km gelopen.
Nieuwe uitlaat 1,5 week oud a 1500 euries...
Graag jullie mening.
GreetingzZz,
Sky
Of ik de papieren wilde tekenen voor akkoord.
Ik krijg 12500 terug van de verzekering en dan 4500 van de opkoper.
Dit is excl. alle accessoires zoals NEON, Airfilter, windowtinting, stickers, etc etc.
Dit wordt ernog bij gerekend maar hij wacht op factuurtjes.
Al met al zal ik tussen de 17 en 18000 terug krijgen voor de auto.
Ik weet niet of dit voldoende is..... graag jullie mening.
De auto is van eind juni 2002, kmstand op teller +/- 77000, maar blok heeft +/-10000km gelopen.
Nieuwe uitlaat 1,5 week oud a 1500 euries...
Graag jullie mening.
GreetingzZz,
Sky
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
kun je die uitlaat er niet onderuit halen, daar heeft een opkoper toch nauwelijks interesse in. (Bijvoorbeeld Sander's oude systeem eronder)
En een kompleet systeem van 1.5 week oud is nog best interresant voor de mk3 rijders hier, denk ik zo.
En een kompleet systeem van 1.5 week oud is nog best interresant voor de mk3 rijders hier, denk ik zo.
Laatst gewijzigd door 118GTR op do nov 11, 2004 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Opkoper heeft zn prijs bepaald op aabzicht hoe de auto er nu bij staat
Ga je dr dus je uitlaat afhalen etc etc
Kan je problemen geven
Nog 1 ding hebben ze niet geprobeerd door een andere calculatie de kosten t drukken
bijvoorbeeld linker binnenscherm niet compleet vervangen ,motor laten zitten
scheelt al gau zo'n 3000 euro aan het schadebedrag
Maar als je dit er voor terug krijgt ,zou ik het doen
19 toch???
Koop je en tc tje
en hou je de rest voor je huis en over een jaar verkoop je de tc weer en koop je weer een andere bak 
Ga je dr dus je uitlaat afhalen etc etc
Kan je problemen geven
Nog 1 ding hebben ze niet geprobeerd door een andere calculatie de kosten t drukken
bijvoorbeeld linker binnenscherm niet compleet vervangen ,motor laten zitten
scheelt al gau zo'n 3000 euro aan het schadebedrag
Maar als je dit er voor terug krijgt ,zou ik het doen
19 toch???
Koop je en tc tje