Pagina 3 van 3
Geplaatst: vr sep 11, 2009 5:27 am
door D-passion
peter.evers schreef:Ik ben van 136PK naar 200PK gegaan en mijn remmen blijven voorlopig ook hetzelfde.
zoals ik net ook al vroeg krijg je daar geen problemen mee dan??
want de auto's met meer vermogen worden niet voor niets standaart met rondom in de schijfremmen verkocht
Geplaatst: vr sep 11, 2009 9:09 am
door Mark16v
Schijven achter heb je echt niet nodig, zoveel doen die dingen niet.
En in de Rover 200 is volgens mij alles met 262mm geleverd, je zou van solid naar vented kunnen gaan maar voor normaal weggebruik is dat niet nodig denk ik.
ZR160/ZS180 heeft 282mm, dat voel je wel, maar is eigenlijk alleen nodig voor circuitgebruik.
120 naar 0 op de snelweg met een 1.4 is nogsteeds hetzelfde als 120 naar 0 op de snelweg met een 5 liter v8

Geplaatst: vr sep 11, 2009 2:57 pm
door Bart-K
D-passion schreef:
Heb jij daar nog geen problemen mee gekregen dan??? of heb jij standaart voor en achter schijven??
std schijven voor en trommels achter
zoals Mark ook al zegt, remupgrade is vooral voor circuitgebruik en zolang je op de openbare weg normaal rijd heb je niet echt grotere remmen nodig.
Geplaatst: ma sep 14, 2009 3:15 pm
door Wallie123
Ik heb bij het starten witte rook en is weg na 2 min.
Auto verbruikt ok een beetje olie maar niet gek veel.
Is dit altijd de koppakking?
Veel werk om zelf te doen?
Geplaatst: ma sep 14, 2009 4:43 pm
door Grade
het is wel wat kouder weer en wat vochtiger als hij het in de zomer ook heeft is het wat anders....
Geplaatst: ma sep 14, 2009 6:04 pm
door Wallie123
Het viel mij in Kroatie op met 35 grade
Geen goed nieuws dus.....

Geplaatst: ma sep 14, 2009 6:43 pm
door Johnny_D
zo begon de mijne ook. ff afwachte dus.
Geplaatst: ma sep 14, 2009 7:14 pm
door Grade
vaak niet helaas... wat is je km stand ongeveer? dat de koppakking niet meer goed is heeft vaak een reden, ventilator die niet werkt, thermostaat die kapot is, radiateur die lek is etc....