regelbare benzinedruk regelaar

214 216 218 220 25
marcel

Bericht door marcel »

Heb er vandaag ook 1 geplaatst, gekocht bij atec-tuning in Ridderkerk.
Enige tegenvaller is dat de druk maar 0,5 bar omhoog gaat, sta nu op 3,5bar stationair, bij 4,0bar hield de motor even in bij vol gas geven.

[img][img]http://img403.imageshack.us/img403/7497 ... hf2.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img526.imageshack.us/img526/2408 ... he7.th.jpg[/img][/img]

groeten,
Marcel
pyara_pappoe

Bericht door pyara_pappoe »

hmmm wat is nou de beste stand dan in stationaire stand? 3.0 bar of 3.5 bar ??
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ik had de mijne afgesteld op 3,0 .... maar die gast van Tovami in Goes heeft er nog wat aan geschroefd.
'k zal binnenkort ff checken waarop die nu staat.
You can go fast ... but I can go anywhere.
marcel

Bericht door marcel »

Hoeveel gaat de druk bij jullie omhoog, ik lees overal minimaal 0,8 bar, bij mij is het maar 0,5.
challenge
MG-R Freak
Berichten: 1505
Lid geworden op: zo apr 27, 2003 7:16 pm
Woonplaats: Katwijk (zh)
Contacteer:

Bericht door challenge »

schroef je hem toch stap voor stap omhoog?
doe je hem 1 weekje op 3,6 en dan een weekje op 3,7 bar
net zo lang dat je denkt dat het goed is.
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Lees eerst een het verhaal wat 118GTR op de vorige pagina plaatste ipv zomaar te gaan schroeven.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
marcel

Bericht door marcel »

Schroef dat ding maar naar beneden.
Heb een beetje getest, staat nu op 2.7, bij gas intrappen dan 3.2
Motor loopt nu veel makkelijker door de hoge toeren.

Dus inderdaad, allemaal bull-shit

Geld niet aan uitgeven als je motor standaard is.
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Frekkel schreef:beste wat je kunt doen is gewoon je retour vernauwen, dan geeft ie ook meer druk en kan je gerust je geld sparen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed idee, (niet dus) je brandstofdruk is nu afhankelijk geworden van de flow door de injectors.

Als je geld wilt besparen doe je gewoon zoals ik:
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... 6&start=60

Enig nadeel is dat je enkel de druk kan verhogen, niet verlagen. Druk is simpel te meten door een ventiel op je inlaatspruitstuk aan te sluiten waar normaal brandstof binnen komt en lucht toe te voegen met een voetpomp of compressor.
Plaats reactie