regelbare benzinedruk regelaar
Heb er vandaag ook 1 geplaatst, gekocht bij atec-tuning in Ridderkerk.
Enige tegenvaller is dat de druk maar 0,5 bar omhoog gaat, sta nu op 3,5bar stationair, bij 4,0bar hield de motor even in bij vol gas geven.
[img][img]http://img403.imageshack.us/img403/7497 ... hf2.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img526.imageshack.us/img526/2408 ... he7.th.jpg[/img][/img]
groeten,
Marcel
Enige tegenvaller is dat de druk maar 0,5 bar omhoog gaat, sta nu op 3,5bar stationair, bij 4,0bar hield de motor even in bij vol gas geven.
[img][img]http://img403.imageshack.us/img403/7497 ... hf2.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img526.imageshack.us/img526/2408 ... he7.th.jpg[/img][/img]
groeten,
Marcel
Frekkel schreef:beste wat je kunt doen is gewoon je retour vernauwen, dan geeft ie ook meer druk en kan je gerust je geld sparen






Goed idee, (niet dus) je brandstofdruk is nu afhankelijk geworden van de flow door de injectors.
Als je geld wilt besparen doe je gewoon zoals ik:
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... 6&start=60
Enig nadeel is dat je enkel de druk kan verhogen, niet verlagen. Druk is simpel te meten door een ventiel op je inlaatspruitstuk aan te sluiten waar normaal brandstof binnen komt en lucht toe te voegen met een voetpomp of compressor.