Pagina 2 van 2

Geplaatst: di jun 27, 2006 9:13 pm
door 118GTR
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Geplaatst: di jun 27, 2006 9:22 pm
door arthur623
Die Wind filters zijn wel interessant ja, goed aan te sluiten op de meeste auto's en als je daarna simpelweg een 80mm slang op de kop zet en die naar een koude lucht plek leid heb je een mooi filtersysteem voor weinig:P

Maar ja, wat is dan de toegevoegde waarde tov het standaard gesloten filter? Misschien iets meer luchtdoorlaat?

Geplaatst: di jun 27, 2006 11:03 pm
door MGF
mgf en mgb schreef:weer een update.

eindelijk nieuwe remblokken geplaatst.
en een k&n filter.
Mvg remco
Toch maar voor een K&N gegaan? (de 57i neem ik aan? Dus dan heb je toch iets van 150 euro moeten neerleggen...)

Geplaatst: di jun 27, 2006 11:23 pm
door MG_XPower
:!: De Green Storm wordt enkel toegepast tot 100pk:

Storm: >100pk
Twister: 100pk>150pk
Twister XL: 150pk>220pk
Twister XXL: 220pk>350pk

Geplaatst: do jun 29, 2006 5:30 pm
door mgf en mgb
MGF schreef: Toch maar voor een K&N gegaan? (de 57i neem ik aan? Dus dan heb je toch iets van 150 euro moeten neerleggen...)
heb een ander filter moeten monteren 2e hands k&n en krijg hem opgestuurt en is het filter helemaal naar zijn grootje
dus ff een tijdelijke NETTE oplossing!
met de zelfde lengte als het standaard K&N pijpje

Re: lucht filter

Geplaatst: do jun 29, 2006 10:41 pm
door mgf en mgb
mgf en mgb schreef:Heey,

Ik wil een open filter monteren, maar ga er geen 180euro voor neerlegen
heb nog een filter. nu wil ik deze zo voordelig mogelijk monteren wat zijn de mogelijk heden? graag zeer snel jullie reactie.
hoe groot is het stuk waar de slang van het filter de gasklep op gaat? en wat is de diameter??

Mvg remco
Kan dicht, enuh hij klinkt leuk;) maar bij 1000-2000rpm lijkt het net een tractor:P

Geplaatst: vr jun 30, 2006 8:29 am
door Dutch
Een VVC moet je ook in de toeren houden.

***EDIT on**** 't is geen diesel ;) ****EDIT OFF***

Geplaatst: wo jul 05, 2006 6:42 pm
door mgf en mgb
Dutch Vitesse schreef:Een VVC moet je ook in de toeren houden.

***EDIT on**** 't is geen diesel ;) ****EDIT OFF***
daar heb je nou eenmaal gelijk in maar is wel geinig;)
moooooooooooooooooooooooooooohp:P

gr remco