Door die code in te voeren met de sleutel wordt de startblokkering gedeactiveerd. Zet je hem daarna op slot met de sleutel, dan wordt alleen het alarm ingeschakeld. Weer gewoon openen met de sleutel zet je alarm weer uit en je kunt gewoon starten omdat de startblokkering gedeactiveerd blijft.
De startblokkering werkt pas weer zodra je de afstandbediening gaat gebruiken. (Of wanneer voor langere tijd de accu eraf is geweest).
Die code kun je opvragen bij de garage. De vorige eigenaar moet hem eigenlijk ook weten (of hij staat op de security kaart bij de auto in het boekje).
Lijkt me vreemd dat de code is aangegeven in je auto omdat die code natuurlijk niet bekend mag worden bij het inbrekersgilde.
Groeten,
hAz.
zender startonderbreker
Well inbrekersgilde? Als ze de code daar kunnen lezen dan moet de deur eerst open en gaat het alarm al af! het naar links en naar rechtsdraaien werkt niet zonder sleutel dan breekt alles af (althans ik heb het wel eens geprobeerd met een oud slotje) en als het alarm al af gaat dan kun je de startonderbreker waarschijnlijk niet meer zo omzeilen.......
meer weet ik er niet van ;-)
meer weet ik er niet van ;-)