Ja, maar juist door dat mechanisme kun je de spiegel zelf een klein beetje optillen van de voet.Sn00ky-g schreef: en die spiegels optillen? ze kunnen toch alleen maar ingeklapt worden?
ZR spiegels verzetten van RHD naar LHD ?
Volgens mij is hier echt wel meer over te vinden op het forum.poging opgegeven, vanwege onduidelijkheid aan hoeveel gaten je moet boren, hoe de bedrading in elkaar zit rover 6 kabels mg zr 5 kabels
R200 heeft 2 gaten nodig, ZR/25 3 gaten.
Echter maar 1 gat van de R200 zit op de juiste positie.
Dus moet je 2 gaten per zijde bijboren. (door 2 lagen blik)
Aansluiten is nog het lastigst.
Maar dit is anderen ook gelukt, dus niet onmogelijk.

HAHAHAHA koop me eigen onderbroeken en kleren niet eens en dan zie je mij al friemelen aan een paar kabels werd al gek toen ik die spoiler erop moest zettenmg-zs schreef:Is toch leuk
Alles lekker zelf uitzoeken![]()
Ja, die gaten heb ik wel gevonden, maar het aansluiten nopes nada nix, zelfs nie op die andere forum, maar hoe kan ik dan kijken welke kabel op welke kabel moet?Edgecrusher schreef: Volgens mij is hier echt wel meer over te vinden op het forum.
R200 heeft 2 gaten nodig, ZR/25 3 gaten.
Aansluiten is nog het lastigst.
Maar dit is anderen ook gelukt, dus niet onmogelijk.
het antwoord op de vraag van de schema
The Green and Black wires are the heating element, there should corresponding coloured wires in the door loom.
There should be two Grey/White wires on the door loom, connect one to the Grey/White of the mirror, tape the spare one up.
Black/Brown (door) to Black/Yellow.
Black/Purple (door) to Black/Blue.
The Green and Black wires are the heating element, there should corresponding coloured wires in the door loom.
There should be two Grey/White wires on the door loom, connect one to the Grey/White of the mirror, tape the spare one up.
Black/Purple (door) to Black/Blue.
The Green and Black wires are the heating element, there should corresponding coloured wires in the door loom.peter3 schreef:Als links rechts wordt en omhoog wordt omlaag.
Dan is het misschien het makkelijkst als je de + en de - omdraaid.
Black/Purple (door) to Black/Blue
dat zullen de laaste 2 dan wel zijn ga et morgen proberen en dan zal ik me post veranderen thanks
thanks voor het mailtje, heb vandaag de hele dag gekeken en gedaan, maar kan echt geen plus en min vinden, laatste optie lijkt mijpeter3 schreef:Heb je een mail gestuurd met een bestandje.
Zou had ik de spiegels aan gesloten.
suc6
et knopje van de electrische spiegels los te maken en dan die kabels om zetten of gaat dit nie lukken?
- mg-zs
- Hairpin Hater
Kun je mij vertellen hoe je het precies gedaan hebt??216 driver schreef:Uiteindelijk toch gelukt , had het gewoon verkeerd gedaan![]()
![]()
Spiegel had ik naar buiten geklapt om er beter bij te kunnen maar dan blokkeert die ring die je moet verzetten, eind goed al goed
Heb de spiegels dicht geklapt.Ik zie het palletje,maar krijg hem niet omgezet.
Alvast bedankt.

Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer