Pagina 2 van 2

Geplaatst: do feb 16, 2006 6:59 pm
door thadon
Een paar rukken aan de koppelingskabel scheelt al een heleboel. Ik heb nu een iets groter koppelingsgebied. Rijdt net iets prettiger!

Geplaatst: wo mar 01, 2006 6:44 pm
door Trevor
Uhm... vraag van een leek... hoe herken ik de koppelingskabel??

Geplaatst: wo mar 01, 2006 6:53 pm
door Dutch
Dat id de kabel die aan je versnellingsbak mechanisme zit

Geplaatst: wo mar 01, 2006 6:57 pm
door Trevor
Voor een leek als ik is dat nog wat weinig info... maargoed, ik zal er wel eens iemand bijroepen die er meer kijk op heeft. Om te voorkomen dat ik aan de verkeerde kabel sta te hengsten :P

Geplaatst: wo mar 01, 2006 8:04 pm
door thadon
Trevor schreef:Voor een leek als ik is dat nog wat weinig info... maargoed, ik zal er wel eens iemand bijroepen die er meer kijk op heeft. Om te voorkomen dat ik aan de verkeerde kabel sta te hengsten :P

Mmm, hoe leg je dat uit... Het is de dikste, stugste kabel (let op, kabel en niet leiding die je onder de kap hebt. Loopt als je voor je auto staat waarschijnlijk ergens aan de rechterkant van je blok onder je luchtfilterhuis. (wat je niet meer hebt zo te zien...) :mrgreen:

Zegge, merk je nog wat van die torsiestang in het vooronder? Of zat die er al in toen je de auto kocht?

Geplaatst: wo mar 01, 2006 8:44 pm
door Trevor
Ok, ga ik morgen in het daglicht nog eens kijken.

Jazeker merk ik wat van de torsiestang in 't vooronder. Zat er nog niet in toen ik 'm kocht.

De wegligging is fijner, maar wat ik eigenlijk een groter voordeel vind is dat mijn auto stiller is geworden. Alles trilt wat minder namelijk :D