Spuiten onderdelen blauwe coupe

214 216 218 220 25
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Als ie maar kan plaatwerken(netjes) en spuiten.
Zal www.ebay.pl wel ff in de gaten houden.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Ik heb net een nieuw voorspatbord besteld omdat er in m'n huidige een immense krater zit. Heb maar meteen een nieuw knipperlicht + sierstrip besteld. Kost in totaal nog geen 100 euro. Carparts-online is een geweldige winkel!

Weet iemand wat het maximaal kost om dat zijpaneel + die sierstrip (onder de koplamp) + mijn motorkap te laten spuiten? Dan weet ik of ik al dan niet genaaid wordt door de spuiterij hier in de buurt (=ook Pools trouwens)....
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Je kan beter vragen wat het "ongeveer" kost ipv maximaal.
Want voor de maximale prijs wil ik wel een spuitcabine voor je hueren en 'm spuiten ...
... maar dan kom ie er niet met 1000,- :lol:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Pipmastah216GTi

Ja eh, ik bedoel dus: wat ze er ongeveer voor kunnen vragen (oftwel: wat is de maximum prijs zonder dat ik compleet genaaid word)... Maar dat begreep je wel ;)

Ik lees dat er vaak rond de 200 euro wordt gevraagd voor alleen de motorkap.. Lijkt me vrij prijzig. Dus eh, weet iemand een heel goedkoop adres waar ik voor weinig (lees: zo min mogelijk geld) m'n motorkap + zijscherm kan laten spuiten in precies de goed kleur bordeaux rood metallic?
Pipmastah216GTi

Er is al een tijdje niks geplaatst hiero, maar ik heb inmiddels een nieuw zijpaneel geregeld voor 70 euri en ga binnenkort m'n motorkap + dat paneel laten spuiten.... Weet iemand een goed en goedkoop adres? Ik wil liever niet genaaid worden. Kan het hier in de buurt laten doen voor rond de 300 eu, maar dat vind ik zelf vrij prijzig. PLS! Heeft iemand suggesties?? :VerySad:
Plaats reactie