Pagina 2 van 3
Geplaatst: di jan 03, 2006 2:15 pm
door The Flying Dutchman
Ik geef het op.
Nog wel even wat over die Klinger. Gewone koppakking plus koperen pijpje is in de praktijk veel nuttiger gebleken.
Ook hier zal wel weer van alles tegen in te brengen zijn. Zoals de juiste bijbehorende cijfers over hoeveel nuttiger ed. Ik wil het alleen maar even gezegd hebben en ik zal niet achteraf zeggen; "zie je wel !!".
Geplaatst: di jan 03, 2006 2:22 pm
door Foxtrot
Ik heb samen met m'n pa inderdaad de koppakking vervangen teneinde een gebroken klep te vervangen en de boel schoon te maken. Koppakking was al een klinger, maar weer vervangen voor een andere klinger dus.
Ik kan altijd even bij m'n pa navragen of hij zin heeft in nog zo'n klusje, maar ik schat 't laag in. Ik kan je altijd wel tips geven mocht je je er aan wagen.
Trouwens, het metalen busje waar Job het over heeft is niet nodig als je een klinger-headgasket plaatst, die is echt wel goed genoeg. Dan moet je er wel op letten of de oil restrictor (klein busje in de hoek) er wel uitgehaald wordt (anders past de klinger niet).
Ik ben iig beschikbaar voor vragen als 't nodig is.
Geplaatst: di jan 03, 2006 5:42 pm
door The Flying Dutchman
Ik geef het echt op.
Geplaatst: di jan 03, 2006 5:48 pm
door Foxtrot
Jammer

Geplaatst: di jan 03, 2006 7:00 pm
door Dutch
Owww vandaar dat de meeste standaard en sterk getunede 2.0/ 2.1 liter T16 turbo blokken, die in Engeland rondlopen allemaal een KLINGER geplaatst hebben, omdat dat koperen pijpje beter is waarschijnlijk

Geplaatst: di jan 03, 2006 8:26 pm
door The Flying Dutchman
Ja hoor....en de hele 800 group in Engeland is gek.
Maar zoals gezegd: Ik kap ermee.
Geplaatst: wo jan 04, 2006 10:38 am
door vdwaldennis
Striker schreef:Beetje vlot om te zeggen dat die garage je naait

.
Er is niet bij gezegd wat er precies allemaal vervangen gaat worden (althans, niet in dit topic).
Als de radiateur ook meteen vervangen wordt en onderdelen zoals bv. de distributieriem etc meteen worden meegenomen, dan is 1000 euro nog niet eens zo heel gek. Als de koppakking flink aan gort is, hoe lang denk je dat ze dan bezig zijn met de boel van binnen schoon maken?
Als het idd enkel om de koppakking is, dan is het wel enorm aan de dure kant.
Wat een boel reacties hier. Maar wat striker hier zegt heeft hij wel gelijk in. Radiateur moet worden vervangen, koppakking en nog meer wat van binnen wordt schoongemaakt.
Bovendien naait de garage mij niet, want mijn ouders en broers komen er al zo'n 15 jaar en ze kennen ons goed. Zit om de hoek bij ons dus vertrouwen doe ik ze wel helemaal.
Ze hebben me ook goed geholpen toen iemand mijn vorige auto van achteren had aangereden. In ieder geval gaat me dit sowieso veel geld kosten en ik denk niet dat het dat echt waard is. De auto is 11 jaar oud en misschien moet ik maar eens kijken naar een andere auto. Bijvoorbeeld een 25
Geplaatst: wo jan 04, 2006 8:05 pm
door Dutch
hmmzzz ik denk dat hij het zeker nog wel waard is, zijn behoorlijk zeldzaam hoor en jij hebt toch ook nog eens cream leather erin of niet??
Geplaatst: wo jan 04, 2006 8:10 pm
door Pipmastah216GTi
Ruilen tegen mijn 216GTi? :P
Ik vind groen wel een mooie kleur.....

Geplaatst: wo jan 04, 2006 11:27 pm
door vdwaldennis
Dutch Vitesse schreef:en jij hebt toch ook nog eens cream leather erin of niet??
nee gewoon zwart
Geplaatst: wo jan 04, 2006 11:30 pm
door vdwaldennis
Pipmastah216GTi schreef:Ruilen tegen mijn 216GTi? :P
Ik vind groen wel een mooie kleur.....

Geplaatst: ma jan 16, 2006 10:52 am
door Foxtrot
Heb je nog wat nieuws voor ons?
Geplaatst: ma jan 16, 2006 1:38 pm
door vdwaldennis
FoxtroTC schreef:Heb je nog wat nieuws voor ons?
Wat voor nieuws bedoel je?

Geplaatst: ma jan 16, 2006 3:04 pm
door Foxtrot
Is de auto al gerepareerd, hoeveel kostte het, ben je tevreden? Wat en hoe is de auto gerepareerd?
etc.

Geplaatst: wo jan 18, 2006 10:56 pm
door Foxtrot
Of ben je toch op zoek naar wat
anders??....
Geplaatst: do jan 19, 2006 12:00 am
door Pipmastah216GTi
Hey Dennis,
Hoe heb je dat frontje zo gekregen (racegaas)?
Heb je de 220 verkocht? Zonde toch?
