Inmiddels weer een paar weekjes verder. Wat je zegt over die foutcode dat klopt idd. Daarom is de garage zelf naar een rovergarage gereden en die vertelden dus dat het de temp. sensor was. Maar zoals ik al op 25 dec postte ging het lampje weer branden. 2 dagen later ging hij weer uit dus toen heb ik het maar even aangekeken (misschien valse lucht ofzo). Gisteren ging het lampje weer aan en is sindsdien niet meer uit gegaan.
De lol gaat er zo aardig van af. Mijn oude golf kapte er dan wel af en toe mee maar die zat tenminste niet zo te mekkeren. rotlampjes.....
Ik woon in Groningen. Dus na laten kijken door van Noort is niet een voor de hand liggende oplossing. Bovendien heb ik nog 2 maand garantie en ga ik niet betalen als dat niet hoeft... maar ja, dit is ook niet alles. Misschien toch maar overwegen...
He Sikko....welke garage ga je naar toe?
Mijn advies is , rij naar Drachten en ga naar Hofstee. Die lui zijn geschikt en hebben er net iets meer verstand van als de doorsnee kneus hier in Groningen.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
roverjob800 schreef:Was al geruime tijd geen dealer meer. Hij heeft alleen de bordjes nog hangen.
Hij is nu idd BAC (British Automobile Centre). Toch zou ik wel graag willen weten waarom je ze slecht vindt omdat ik mijn auto nu 2x daar heb gehad en eigenlijk wel tevreden ben.
Als er zich echt serieuze problemen voordoen moeten ze afhaken omdat ze o.a. de juiste diagnoseapparatuur niet hebben. Verder zijn ze redelijk geschikt.
Dan zit er nog een klein dealerschap in Middelstum, waar eigenlijk hetzelfde voor geldt.
De enige, die tot het einde up to date gebleven is, is Hofstee. Een ander groot voordeel van hun is dat je met een aantal echte Roverfanaten te maken hebt, die ook veel aan de klassieke Rovers sleutelen.
Job.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Dat vind ik toch wel vreemd om te horen aangezien ze mn auto daar aan de computer hebben gehad met de juiste foutcodes en door te lopen stappen om het op te lossen. Ik zeg hiermee dus niet dat je ongelijk hebt maar het lijkt er op dat ze toch wel een goede computer hebben staan
Hangt dus allemaal van de leeftijd van de auto af. Zoals ik eerder schreef....ze zijn niet meer up to date. Laatste modellen plus verbeteringen in de software over de oudere modellen hebben ze niet.
Verder zijn er meerdere computers in omloop. De meest uitgebreide daarvan was alleen in handen van Rover NL en kon mobiel opgeroepen worden door de dealer, die er met zijn computer niet meer uit kon komen. De grote vraag is waar deze is gebleven. Hij is tijdens de veiling verkocht, maar tot nu toe weet ik nog niet aan wie. Waarschijnlijk weet de nieuwe eigenaar niet eens wat hij hiermee in handen heeft.
Job.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.