M'n auto te water!
Ik ben niet verzekerd voor eigen schade, dus dat word zelf betalen.
Ze zijn nu bij het schadebedrijf bezig met schoonspuiten en opnemen van de schade. Het eerste waar ze naar gaan kijken is of de motor nog in orde is. Als de motor weer draait zoals het hoort, word er alleen hersteld wat nodis is om weer veilig de weg op te kunnen.
Dingen als de deuken in mijn deuren zal ik dan maar een tijdje mee rond moeten rijden. Is erg jammer, maar ik kan mijn geld wel voor beter dingen gebruiken.
Ze zijn nu bij het schadebedrijf bezig met schoonspuiten en opnemen van de schade. Het eerste waar ze naar gaan kijken is of de motor nog in orde is. Als de motor weer draait zoals het hoort, word er alleen hersteld wat nodis is om weer veilig de weg op te kunnen.
Dingen als de deuken in mijn deuren zal ik dan maar een tijdje mee rond moeten rijden. Is erg jammer, maar ik kan mijn geld wel voor beter dingen gebruiken.
-
- The Big Boss
goed nieuws!! (kan je misschien toch de toertocht meerijden
)

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Als jullie het niet erg vinden zo'n gehavend barrel in jullie midden te hebbengoed nieuws!! (kan je misschien toch de toertocht meerijden )

Eind diagnose heb ik nog niet gehoord. Ze hebben alleen ff gebeld dat de motor weer draaide. Dat was namelijk zo'n beetje het punt waarop we zouden bepalen wat te doen.
Zo, de auto staat weer voor de deur. Het weer rijklaar maken heeft me 850 euro gekost. Als ik alle schade wil laten fiksen komt dat op zo'n 3500 euro. Ik ga dat dus voorlopig mooi niet doen.
Mischien wel een nieuwe grille, mistlampcovers en sierstrips bestellen, dan kan ie wat mij betreft wel weer een tijdje toe. Grille, covers en sierstrips zijn namelijk of beschadigd, of in de sloot verdwenen.
De motor lijkt wer prima te lopen, maar uiteraard is dat ook maar even afwachten of dat zo blijft. Er hangt nu trouwens een vreselijke putlucht in mijn auto... echt te vies!
Mischien wel een nieuwe grille, mistlampcovers en sierstrips bestellen, dan kan ie wat mij betreft wel weer een tijdje toe. Grille, covers en sierstrips zijn namelijk of beschadigd, of in de sloot verdwenen.
De motor lijkt wer prima te lopen, maar uiteraard is dat ook maar even afwachten of dat zo blijft. Er hangt nu trouwens een vreselijke putlucht in mijn auto... echt te vies!