M'n auto te water!

214 216 218 220 25
216 driver

Bericht door 216 driver »

Damn wat lullig, ja je schrikt natuurlijk en dan wil je ontwijken en vergeet je ff de rest van de weg.

Gelukkig nog redelijk goed afgelopen.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Zo, dat is beroerd zeg!! :shock:
Gelukkig ben je er zelf heelhuids vanaf gekomen, het had een stuk slechter af kunnen lopen. Maar zwaar balen van je auto :?.

Ik hoop dat de auto gemaakt kan worden (hoe ben je verzekerd? Het is trouwens verstandig om niet te vermelden dat je voor een haas bent uitgeweken).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Trevor

Bericht door Trevor »

Ik ben niet verzekerd voor eigen schade, dus dat word zelf betalen.

Ze zijn nu bij het schadebedrijf bezig met schoonspuiten en opnemen van de schade. Het eerste waar ze naar gaan kijken is of de motor nog in orde is. Als de motor weer draait zoals het hoort, word er alleen hersteld wat nodis is om weer veilig de weg op te kunnen.

Dingen als de deuken in mijn deuren zal ik dan maar een tijdje mee rond moeten rijden. Is erg jammer, maar ik kan mijn geld wel voor beter dingen gebruiken.
Ramses

Bericht door Ramses »

Een deuk is inderdaad het ergste niet. Je hebt ze liever niet natuurlijk, maar soms is het niet anders.

Laten we hopen dat de motor nog in orde is...
Trevor

Bericht door Trevor »

Yeah! De motor draait in ieder geval weer!
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan? wel met die knop? of heb je wat anders gedaan?
Trevor

Bericht door Trevor »

Dat heb ik niet gedaan, hebben ze bij het schade bedrijf gedaan.
Ramses

Bericht door Ramses »

Wat is de eind diagnose aan schade dan?
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

goed nieuws!! (kan je misschien toch de toertocht meerijden ;) )
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Trevor

Bericht door Trevor »

goed nieuws!! (kan je misschien toch de toertocht meerijden )
Als jullie het niet erg vinden zo'n gehavend barrel in jullie midden te hebben :D :D

Eind diagnose heb ik nog niet gehoord. Ze hebben alleen ff gebeld dat de motor weer draaide. Dat was namelijk zo'n beetje het punt waarop we zouden bepalen wat te doen.
Ramses

Bericht door Ramses »

Puh, barrel zeg je. Je kunt nog zo'n brakke geprakte rover meenemen, maar daar rij ik liever mee in optocht dan een slopel of mobiel van franse makelij. Nu is het lang niet zeker dat ik er de 30e ben, maar liever een platte rover dan menig gave andere auto.
Trevor

Bericht door Trevor »

Puh, barrel zeg je. Je kunt nog zo'n brakke geprakte rover meenemen, maar daar rij ik liever mee in optocht dan een slopel of mobiel van franse makelij.
Hehe, ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen :D Het was dan ook maar een grapje he :lol:
Trevor

Bericht door Trevor »

Zo, de auto staat weer voor de deur. Het weer rijklaar maken heeft me 850 euro gekost. Als ik alle schade wil laten fiksen komt dat op zo'n 3500 euro. Ik ga dat dus voorlopig mooi niet doen.

Mischien wel een nieuwe grille, mistlampcovers en sierstrips bestellen, dan kan ie wat mij betreft wel weer een tijdje toe. Grille, covers en sierstrips zijn namelijk of beschadigd, of in de sloot verdwenen.

De motor lijkt wer prima te lopen, maar uiteraard is dat ook maar even afwachten of dat zo blijft. Er hangt nu trouwens een vreselijke putlucht in mijn auto... echt te vies!
Trevor

Bericht door Trevor »

Inmiddels als weer bijna een week aardig wat kilometers gereden. De eerste dagen was de motor nog wel een beetje "Verkouden" (beetje traag en stotterig). Nu rijdt ie weer prima!

Dat is me een hele meevaller. Nu nog eens kijken of ik de buitenkant weer een beetje voordelig kan opknappen.
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: voor de spullen die je nog nodig heb zoals grill en sierstrips kun beter eens bij van noort kijken .
hij heeft zat tweedehans liggen voor zeer vriendelijke prijzen.
Afbeelding
Trevor

Bericht door Trevor »

Ja, ik ga daar maar een langs denk ik. Maar 't is nogal een eindje rijden, dus moet er wel eens echt de tijd voor hebben.
Plaats reactie