[offtopic]
verplaatsen naar forum gedeelte ZR/ZS?
[/offtopic]
mg zs 180
- marwee
- MG-R Regular
- Contacteer:
geweldige mg zs 180
ik heb sinds februari zo'n zwarte 180, heb er iemand mee laten rijden die net een nieuwe(saaie, maar wel echt goeie)VW GTI Turbo van 200 pk had gekocht en deze VW-freak was echt verbaasd over wegligging en vooral het gave v6 geluid. Heb er nu bijna 15000 km mee gereden en ook geplankt, alles werkt nog goed, verbruik ca. 1 op 9. Geen perfecte maar wel geweldige gave auto, viondt ook bijna iedereen die m ziet of meerijdt, ze weten soms nog geen eens wat voor merk het is.
-> gewoon kopen die zs180 bij een goede dealer met garantie(mijne kwam bij Motorhuis Leiden vandaan, perfecte service sofar) en genieten van iets aparts!!!
-> gewoon kopen die zs180 bij een goede dealer met garantie(mijne kwam bij Motorhuis Leiden vandaan, perfecte service sofar) en genieten van iets aparts!!!
-
George
Ik rij nu vanaf juli dit jaar in de zs 180. Hiervoor had ik een honda civic coupe vtec met ongeveer 175 pk. Dit komt aardig overeen met de zs qua pk's maar de v6 rijdt veel rustiger. Voor de rest is de zs voorzien van een chip van fga-motorsport waardoor hij onderin nog meer power heeft gekregen. Ik schat dat hij nu ongeveer wel tegen de 195 of meer pk aan zit. Durf nog niks te beweren.
Wil dat nog wel ns een keertje op een testbank nameten maar heeft nog geen haast. Eerst maar ns op zoek naar een highflow sportscat enz...en zorgen dat ie op de juiste manier in en uit ademt
Wil dat nog wel ns een keertje op een testbank nameten maar heeft nog geen haast. Eerst maar ns op zoek naar een highflow sportscat enz...en zorgen dat ie op de juiste manier in en uit ademt
-
aernout
ZS 180
Rij sinds januari met een blauwe ZS 180, na jaren in een Rover 75 (2.0) gereden te hebben. Auto rijdt goed, zowel voor de dagelijkse woon-werkritten als recent 4.000 km over de buitenlandse snelwegen. Wegligging fantastisch (vooral op de italiaanse slingerwegen!), prima trekkracht en een benzineverbruik van gemiddeld 1 op 10.
Slechts één keer naar de garage voor een vreemd schurend geluid dat af en toe optrad ergens (???) bij de motor. Niets gevonden.....
Alleen de zithouding valt me tegen. Ik kan de stoel en het stuur onvoldoende "stellen" om de ideale positie te vinden. Ik zit daardoor (te) hoog, te dicht op de pedalen en te ver van het stuur.
Maar voor de rest een prima auto!
Slechts één keer naar de garage voor een vreemd schurend geluid dat af en toe optrad ergens (???) bij de motor. Niets gevonden.....
Alleen de zithouding valt me tegen. Ik kan de stoel en het stuur onvoldoende "stellen" om de ideale positie te vinden. Ik zit daardoor (te) hoog, te dicht op de pedalen en te ver van het stuur.
Maar voor de rest een prima auto!