Waar kan ik die haken precies vinden want ik heb er ook last van in mn rover 25. Moet ik dan de hele achterbank demonteren en zo ja waar zitten de bevestigingspunten en bouten van de achterbank? Heeft iemand een fotootje?
Heb ook wa last van gekraak enzo, dacht eerst dat het mijn hoedeplank was die los lag. Heb toen die rubberkes aan de binnekant van de koffer al meer naar de buitenkant verplaatst maar nog altijd da gerammel.
Ik word er soms echt zot van!
Iemand inmiddels hier al een oplossing voor. Mijn auto gaat donderdag naar de garage, maar ja die gasten hebben in het verleden ook nooit die kraak op kunnen lossen.
Als je op je trekhaak gaat staan en dan wat veren hoor je volgens mij het probleem. Heb al op diverse plekken WD40 gespoten, maar geen verschil.
Als je in de auto zelf zit ga je op een gegeven moment ook twijfelen waar het vandaan komt.
Ik had dit probleem ook bij mijn voorveren.
Ik heb de boel uit elkaar gehaald schoongemaakt en de veren vervangen voor mg veren (maar dit vervangen is bijzaak)
Alles weer gemonteerd en hij is weer stil.
Dus ik denk dat dit de enige remedie is.
Dus demonteren schoonmaken en monteren.
Mijne is net van de Rover garage terug en ja hoor elke keer weer hetzelfde verhaaltje, beetje gesmeerd en ja komt door het weer. Nou onzin, het is er altijd en nu dus ook nog. Volgens mij doen ze er helemaal niks aan.
Lijkt wel of ze er geen zin in hebben ofzo.