Pagina 2 van 2
Geplaatst: do nov 18, 2004 6:37 pm
door Ewout
Geplaatst: do nov 18, 2004 6:39 pm
door Striker
Ewout schreef:Mischien heeft het met het gewicht van je rechtervoet te maken

Ruim 1 op 16 met een K-serie? Dan heb je wel elfenvoetjes nodig

.
Geplaatst: do nov 18, 2004 6:43 pm
door Ewout
Hoezzo, m'n mam's rijd met haar rover 45 sedan 1.8 1:15/16, dus het kan heel goed

.
Geplaatst: do nov 18, 2004 7:14 pm
door eggbert
Meestal is het maar 1/14 maar ja die 1/16 was zonder één keer mijn zelfbeheersing te verliezen elke keer mooi voor de 3500 schakelen, op de autosnelweg (ongeveer 230 km van de 700) geen enkel maal boven de 3500 toeren. En toen had ik nog banden 175 ipv 205 en daar moest ik veel minder gas mee geven aan de lichten. Tja kben best wel tevreden over het verbruik sinds ik die katvervanger heb... Tzal trouwens best zijn dat hij weinig verbruikt want ik doe zo'n 27000km per jaar en de naft staat duur

Geplaatst: za nov 20, 2004 2:23 pm
door Gerald-17
hm ik heb dus een K&N 57i kit een katvervanger en een sporteinddemper op mijn 1.4 spi en heb echt wel t gevoel dat t wat heeft geholpen in pk's maar hoeveel zou ik geen idee van hebben...
Geplaatst: di nov 23, 2004 2:43 am
door Frekkel
5.8cm diameter zou een ideale diameter moeten zijn voor de uitlaatlijn van een K-series blok.
morgen ga ik eens meten hoeveel die standaard is.
kan iemand mij vertellen hoeveel die is bij een aangepast systeem?
Geplaatst: di nov 23, 2004 1:34 pm
door Dennis 25 Vi
Standaard bij een 25 Vi is die 48 mm.
Maar bij mij is de einddemper 58 mm, middenstuk 48 mm (nog), voorstuk + geintergreerde kat 58 mm (er is een nieuwe kat onder gekomen, en deze heeft een grotere diameter als de oude).
Geplaatst: di nov 23, 2004 1:37 pm
door Striker
Bij de 200 Vi is 't standaard ook zo'n 48mm. Nu heb ik er 62mm onder (buitendiameter).
Geplaatst: di nov 23, 2004 2:11 pm
door Frekkel
striker, heb je een verschil gemerkt?
Geplaatst: di nov 23, 2004 2:23 pm
door Striker
Ik heb 't idee dat hij vooral onderin een stuk beter trekt. Bij hogere toeren maakt het weinig verschil, maar daar was toch al geen gebrek aan trekkracht

. En 't geluid hè

.
Geplaatst: di aug 23, 2005 9:23 pm
door 216 driver
Misschien een oud topic , maar ik wilde wat weten over een cat vervanger.
Kom je daar nou wel of niet mee door de keuring ?
Wat kunnen jullie mij aanraden voor cat vervanger.. ?
Iemand toevallig een filmpje ofzo met een cat vervanger ?
Geplaatst: di aug 23, 2005 9:33 pm
door Striker
Zonder kat kom je niet door de keuring. Dus als je een katvervanger wilt plaatsen, zal je ieder jaar voor de keuring de kat terug moeten plaatsen.
Geplaatst: di aug 23, 2005 10:27 pm
door 216 driver
Oh dat is jammer, maargoed in oktober moet ie weer gekeurd worden dus dat duurd ook niet zo lang meer.
Wat denken jullie van een supersprint kat vervanger ? Heb ook een Supersprint einddemper, dus wil liever hetzelfde merk hebben.