Vraagje over veren

214 216 218 220 25
rover 216

Bericht door rover 216 »

Idd, begint meer en meer te kome in België, gistere de bekende vito nog es gezien, en als da nie laag is weet ik het niemeer ze

Afbeelding

En het es zeker niet de enige hier dus ;)
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Voor mij is 'laagheid' 1 van de belangerijkste dingen aan de wagen.
De laagheid 'maakt' (of toch veel) de wagen.

Kevin, aan het Sparen voor Kw Variant II :P
rover 216

Bericht door rover 216 »

Volledig mee eens, ik heb nu misschien wel schoon velge opligge ma doordat de auto zo hoog ligt trekt het eigenlijk op niks. Maar komt dus in orde :)
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Airride? Weet je wel niet wat dat weegt? Gewichtsbesparing boven alles. We hebben het wel over een mini he? Ik ben alleen bekend met de hydrolische systemen van Americanen maar die wegen zon 400Kg. Dus doe dat maar niet.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Gistere nog op ne nieuwe audi A3 gezien, en die ging nog altijd eve goed voorruit dus :)
Sommige hebbe der zelfs nog een afstandsbediening bij, kan mij geen leuker speeltje voorstelle :D
Kevski Style

Ja, maar das ook omdat omdat jullie niet mogen opvoeren. geef mij maar engine mods en dat soort dingen.....
rover 216

Bericht door rover 216 »

Niet mogen opvoeren?? Ik ken er genoeg die chiptuning doen hoor.
Maar bij hun is sprinte het belangrijkste, als je een airride steekt is het vooral voor de gemakkelijkheid en voor de show hé ;)
Het is toch iets ferm ze, ik stond gistere bij de photoshoot van diene vito en die was daarmee bezig, ik werd der stil van :D
Da geluid alleen al :D
Kevski Style

Ik bedoel andere kop en dat soort dingen. Chippen kan je tegenwoordig al bijna niet eens meer tuning noemen, aangezien hier zelfs de meeste leasebakken gechiptuned zjn met van die wolle sokken erin
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ja, daar ben ik eerlijk gezegd niet zo in thuis, weet niet juist hoe die regeling zit hier.
Kevski Style

Ik dacht dat alles wat na 1986 gemaakt is helaal niet op gevoerd mag worden in Belgie. Dus eigenlijk geen chiptuning of een uitlaat en dat soort dingen. Maar daar zal wel een bepaalde marge voor gelden. Verder alles wat ervoor zit mag je naar hartelust verbouwen.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Eigenlijk mag je zo goed als niks meer verandere als je auto na 96 is, ma da neme de meeste nie al te letterlijk hier :)
Daarom dat de meeste als ze na de keuring moete veel werk hebbe voor terug origineel te zette enzo, maha, ge moet er iets voor over hebbe hé :)
Kevski Style

Ja das waar. Gelukkig mag dat hier wel allemaal, zolang als de auto maar niet meer vervuilt als normaal. En lampen en dat soort onzin mogen niet, en de velgen mogen niet meer als 3cm uitsteken buiten je wielkasten. Dus das nit echt veel bijzonders.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

In België mag je niks meer veranderen, dus doen we t toch maar.

De airride die ik ga steken weegt geen 400kg. Het is al bij al een susteem van 4 luchtzakken en een systeem om deze op druk te brengen. T zijn geen hijacks natuurlijk. Enkel iets om makkelijk de bermpjes over te geraken.

Pagan
Afbeelding
rover 216

Bericht door rover 216 »

Dan hebben jullie daar meer geluk ja. Ook in verband met het tinten van de ruiten zijn ze minder streng bij jullie, bij ons mag enkel de achterste en de achterste zijruiten.
Ik vind da ze soms ferm overdrijve hier, ma het hangt dan ook weer af van welk keuringsstation je gaat, tis en blijft België hé :)
rover 216

Bericht door rover 216 »

pagan schreef:In België mag je niks meer veranderen, dus doen we t toch maar.

De airride die ik ga steken weegt geen 400kg. Het is al bij al een susteem van 4 luchtzakken en een systeem om deze op druk te brengen. T zijn geen hijacks natuurlijk. Enkel iets om makkelijk de bermpjes over te geraken.

Pagan
Hehe, zo denke de meeste tuners erover in België :D
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Ik dacht dat banden helemaal niet buiten de wielkasten uit mochten steken?
Daarom zijn er toch van die spatbordverbreders uitgevonden?
Plaats reactie