open dak
Re: open dak
Beste Mixtuur,
Ik stuur je wel even wat foto's en tekeningen van de constructie per e-mail.
Wellicht helpt het je verder.
Zoals gezegd heeft een clublid van http://www.r75.info" onclick="window.open(this.href);return false; uit Zwijndrecht het net allemaal uit elkaar gehad.
Pim
Ik stuur je wel even wat foto's en tekeningen van de constructie per e-mail.
Wellicht helpt het je verder.
Zoals gezegd heeft een clublid van http://www.r75.info" onclick="window.open(this.href);return false; uit Zwijndrecht het net allemaal uit elkaar gehad.
Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
-
- MG-R Freak
Pim,
Hartelijk dank, heb de foto's net zitten te bekijken gezien mijn middelmatige technische vaardigheden lijkt me dit toch iets voor de "uitbesteding" , ziet er behoorlijk ingewikkeld uit, omdat de hemel van het schuifdak vast zit kan ik er niet bij komen.
Ik heb de man uit Zwijndrecht een P.M gestuurd maar heb geen antwoord gekregen
Groet: mixtuur
Hartelijk dank, heb de foto's net zitten te bekijken gezien mijn middelmatige technische vaardigheden lijkt me dit toch iets voor de "uitbesteding" , ziet er behoorlijk ingewikkeld uit, omdat de hemel van het schuifdak vast zit kan ik er niet bij komen.
Ik heb de man uit Zwijndrecht een P.M gestuurd maar heb geen antwoord gekregen
Groet: mixtuur
Hi Mixtuur,
Als hij niet reageert dan heb ik eventueel zijn e-mail adres.
Pim
Als hij niet reageert dan heb ik eventueel zijn e-mail adres.
Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
-
- MG-R Freak
Ik heb hem vorige week een PM gestuurd misschien dat een email beter werkt bovendien zou ik dan een beetje aan de weet kunnen komen of ik zoiets voor elkaar kan krijgen.
Groet; Mixtuur
Groet; Mixtuur
-
- MG-R Freak
bam schreef:Ik zou eerst eens kijken waarom de hemel niet terug schuift.
Dak in de kantelstand zetten en proberen de glasplaat te demonteren.
Ergens wordt jou dak tegen gehouden of geforceerd in een stand gezet. Bij mij zat de hemel ook vast er was nl. een geleider afgebroken.
Als dat bij jou ook zo is en deze geleider ergens tussen komt dan loopt de boel vast.
In hoeverre zat bij jou het binnen-schuifdak vast? bij mij zit er zo'n 2 tot 3 cm speling in en
bij het open doen van het dak trekt die de schuif mee open en dicht, is toch vreemd dat die dan wel verschuiven kan?
Op één of andere manier moet het binnenschuif dak vanuit de kanteltand te verwijderen zijn .........
Gebruik niet teveel geweld want anders breekt er van alles af.
Je zut de glasplaat moeten losnemen, dan kun je er pas bij en zal je zien wat er mis is.
Je zut de glasplaat moeten losnemen, dan kun je er pas bij en zal je zien wat er mis is.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
-
- MG-R Freak
Maar ging/gaat bij jou het binnen dak wel mee wanneer je het schuifdak open deed/
-
- MG-R Freak
Ik heb ook contact gehad met iemand van de Duitse Rover 75 site, bij hem reageert de hemel niet op het schuifdak en heeft het zelfs voorelkaar gekregen om het binnen dak te demonteren zonder het glazen dak er af te halen.
Welke truck heb jij gebruikt om het schuifdak er uit te halen terwijl het binnen dak gesloten is ?
Welke truck heb jij gebruikt om het schuifdak er uit te halen terwijl het binnen dak gesloten is ?