Mijn laatste ZT had tussen de 80 en 90000 km gereden en nog zo'n €20000 gekost( ongelooflijk )
Maar heeft wel het hele circuit aan kwalen doorlopen, denk dat je er nu een goede auto aan hebt.
Mijn eerste '75 had 145000 gereden bij aankoop, nooit wat aan gehad zelfs geen airbag geklungel.
mixtuurorgel schreef:Mijn laatste ZT had tussen de 80 en 90000 km gereden en nog zo'n €20000 gekost( ongelooflijk )
Maar heeft wel het hele circuit aan kwalen doorlopen, denk dat je er nu een goede auto aan hebt.
Heb je € 20.000 euro betaald aan onkosten!!?
Dan moet het wel een hele goeie auto zijn en had ik hem nooit meer weg gedaan.
In onze ZR zit nu een kleine € 3000,- en is weer helemaal fris en gelukkig niet zo dik met elektronica als een 75 of een ZT.
Ik heb twee 75's diesel gehad, beiden hadden naar mijn mening weinig extra onderhoud nodig.
De eerste 75 heb ik 4 jaar gehad en 130.000 km mee gereden (van 141.000 naar 278.000), en daar ben ik 1700 euro aan kwijt geweest (buiten de normale beurten), en dat was voor de koppeling en brandstofpomp en een aircopomp.
Mijn huidige 75 heb ik nu ook 4 jaar, en 67.000 km mee gereden (van 171.000 km naar 238.000), en daar staat de teller nu op 900 euro. (dynamo, stuurbekrachtigingspomp, aircopomp en 2 poulies).
Nogmaals; gewone beurten reken ik niet mee, want die heb je met iedere auto.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)