Pagina 2 van 11
Geplaatst: za jun 12, 2004 12:41 pm
door 118GTR
je mag elke coupe een TC noemen, doen ze in engeland ook. De productienaam is namelijk "TomCat"
Geplaatst: za jun 12, 2004 12:58 pm
door roverdude
118GTR schreef:je mag elke coupe een TC noemen, doen ze in engeland ook. De productienaam is namelijk "TomCat"
Anders zal ik de titel veranderen in 216 tC?

Geplaatst: za jun 12, 2004 1:07 pm
door rover220GTi
je mag elke coupe een TC noemen, doen ze in engeland ook. De productienaam is namelijk "TomCat"
Zo kan je het ook bekijken, maar volgens mij wordt TC het vaakst gebruikt voor Turbo Coupe, en in andere gevallen Twin Cam.....
Erik
Geplaatst: za jun 12, 2004 2:15 pm
door Frekkel
die engelsen kennende kan het evengoed Tea Cup zijn
Geplaatst: za jun 12, 2004 4:14 pm
door Wil W
rover220GTi schreef:
Zo kan je het ook bekijken, maar volgens mij wordt TC het vaakst gebruikt voor Turbo Coupe, en in andere gevallen Twin Cam.....
Erik
Zover ik weet stond TomCat voor het raceverleden van de 220 TC

Geplaatst: za jun 12, 2004 8:03 pm
door 118GTR
dat kan niet kloppen, want tomcat werd al tijdens de ontwikkeling van de coupe gebruikt. Toen werd er nog niet mee geraced.
Geplaatst: za jun 12, 2004 9:01 pm
door roverdude
Geplaatst: za jun 12, 2004 10:20 pm
door Robert-220TC
Mark16v schreef:
Wat bedoel je trouwens met 216 TC ? Ga je er een turbo opbouwen?
Je weet dat je dan beter een D15B blok kan hebben he
dat kan niet kloppen, want tomvat werd al tijdens de ontwikkeling van de coupe gebruikt. Toen werd er nog niet mee geraced.
tomcat was inderdaad de code naam toen de coupe ontwikkeld werdt(tomcat = snel roofdier

)
die benmaming zijn ze blijven gebruiken daarna met onderdelen maken etc
in weze is het een rover 200 mk2 XW model en dan een coupé maar om verwarring te voorkomen met de normale xw modellen zijn ze tomcat blijven gebruiken
Roverdude aardig werkie allemaalk geworden ziet er netje uit
en als je aan polyeter zit te twijfelen
www.cartrend.nl
heb ik ook me predator set voor de coupé besteld
Geplaatst: zo jun 13, 2004 12:45 pm
door ironman
Wel kickuh om zo'n project te volgen met die foto's dus keep us posted.
Geplaatst: zo jun 13, 2004 1:09 pm
door roverdude
Voorlopig heb ik maar de gsi bumper gemonteerd, die is het minst krom

.
Daarna de wagens eens volledig gekuisd en opgeblonken.
Verder nog binnenspatborden vastgezet en remmen afgeregeld.
Morgen naar de keuring zodat hij kan ingeschreven worden. Als alles goed gaat rij ik er morgen namiddag mee rond. Kan bijna niet meer wachten.
Greetz roverdude
Geplaatst: ma jun 14, 2004 8:50 pm
door pagan
En gekeurd???
Grtz, Pagan
Geplaatst: ma jun 14, 2004 8:55 pm
door roverdude
yep. Maar niet zonder probs... eerste maal afgekeurd omdat er geen rubbers op mijn pedalen lagen. Had ik gezien maar ik had nie verwacht dat ze erover gingen vallen. Het balkje van 11cm lag ook omver maar daar hebben ze niet echt probs over gemaakt. Het was de cat die sleepte. 5 min werk om rubbers te plaatsen, direct terug gereden en dan groene kaart

. Daarna verzekering in orde gebracht en direct beetje weest cruisen
Vandaag kalender op motorkap geplaatst en auto nogmaals gewassen. (is al derde keer op twee dagen

)
Greetz roverdude
Geplaatst: ma jun 14, 2004 8:59 pm
door pagan
Super!!
Geen rubber op de pedalen. Nou liever dat ze daar over vallen dan over de 11cm limiet.
Pagan
Geplaatst: ma jun 14, 2004 9:00 pm
door TBSR
proficiat roverdude!!!!
Geplaatst: ma jun 14, 2004 9:07 pm
door roverdude
pagan schreef:Super!!
Geen rubber op de pedalen. Nou liever dat ze daar over vallen dan over de 11cm limiet.
Pagan
Dienen kerel geloofde eerst niet dat hij niet verlaagd was... heb hem gezegd dat de kit thuis klaar lag maar dat ik expres gewacht heb tot na de keuring om hem te plaatsen

Dan geloofde hij mij.
Geplaatst: ma jun 14, 2004 9:08 pm
door pagan
Hahaha, hoop dat ze daar bij mij ook gaan intrappen. Op mijn factuur staat enkel dat de schokdempers aangekocht en vervangen zijn. De veren komen van de UK en heb ik zelf aangeleverd.
Pagan
