Bijgeluiden.

Technische informatie over MG's en Rovers.
Linxxy

Bericht door Linxxy »

olie kan ik niet leeg laten lopen en oliefilter heb ik geen materiaal voor :P
rover-ppd
MG-R Addict

Bericht door rover-ppd »

Zo, ik heb 2 dagen geen tijd gehad om op het forum te komen, maar ben wel langs een monteur geweest, althans hij is een paar jaar geen monteur meer, maar verkoper, maar omdat de monteurs vrij waren ging hij een stukje meerijden.

Hij constateerde snel dan het uit de bak moest komen, daarna vroeg hij of de auto even op de brug mocht. Dat vond ik natuurlijk goed..

Na wat aan m'n wielen te hebben gevoeld en de auto op de bok te hebben gezet en hem in de versnelling te laten draaien had hij het vermoeden dat het in het gunstigste geval de druklager is of in het slechtste geval de drukgroepen. dit zou mij in het slechtste geval tussen de 400 en 500 euro gaan kosten, maar dat is afhankelijk van de werkuren.

@ Bart-K, mijn rover heeft 127.000 gelopen dus is nog niet zo heel veel...
Afbeelding
Linxxy

Update!

Bericht door Linxxy »

tijdje terug had ik het er over dat er het één en ander moest gebeuren en vandaag heb ik er dan eindelijk een beetje aan gewerkt!
filters en bougies vervangen
alleen de bougies die erin zaten waren open aan de onderkant en de nieuwe zijn dicht aan de onderkant, is dit groot verschil of kan dat kwaad?

verder heb ik het gat in mijn uitlaat dicht gemaakt.. alleen wat vreemd is dat de uitlaat een opening opzoekt op één of andere manier.. ik had het gat dicht en ging die lekken bij de pakking van katelysator die heb ik ook dichtgesmeerd en ging die bij de pakking verder lekken, ook dicht gesmeerd en ging die bij de pakking van de einddemper lekker, ook dichtgesmeerd en zijn er geen openingen meer.. iemand een idee waar dit vandaan kan komen? of het verstopt kan zitten of hij de druk niet kwijt kan op één of andere manier?

hoop dat ik het zo een beetje goed heb kunnen beschrijven..

van de week laat ik mijn auto nog even nakijken omdat hij onder de kap een ratel heeft..
Plaats reactie