Pagina 2 van 3
Geplaatst: za sep 05, 2009 2:59 am
door D-passion
Geplaatst: za sep 05, 2009 10:11 am
door MARTIN
das balen joh, maar waarom ben je door blijven rijden terwijl je weet dat je een probleem heb.
dit risico zat er in.
je kan dit goedkoop oplossen{+/- 150}
of goed en wat duurder {+/_600}
dit is alleen het matriaal, indien je het zelf doet.
succes
Geplaatst: za sep 05, 2009 12:09 pm
door D-passion
MARVON schreef:
das balen joh, maar waarom ben je door blijven rijden terwijl je weet dat je een probleem heb.
dit risico zat er in.
Nou ja Richard van noort heeft dit ook niet gezien, ik wil hier niet mee zeggen dat het zijn schuld is. maar richard heeft niet gezien dat de pomp kapot was, ik ben gister naar een maatje van mij geweest om ffkes mee te laten kijke naar me rover. en voordat ik bij hem was was het al afgelopen
terwijl ik de laatste tijd wel verder reed zonder problemen. dus ik had gehoopt dat ie nog 1 ritje wel zou halen.
Geplaatst: za sep 05, 2009 3:05 pm
door Grade
Dat dacht ik al ja, wel vreemd normaal loopt het vloeistof peil niet zo snel terug en kun je het nog wel een tijdje blijven bijvullen. Als je dan toch bezig bent kun je het beste ook de distributieriem even meenemen.
owhja en beslist geen rover pakking er weer in maar 1 van de land rover meende ik.
Geplaatst: za sep 05, 2009 3:53 pm
door D-passion
Grade schreef:
owhja en beslist geen rover pakking er weer in maar 1 van de land rover meende ik.
nou ja ik heb er is over nagedacht, en ik kom maar tot 1 conclusie dat mijn rover tijd in deze 214 is getelt, ik heb er al teveel tijd en geld ingestoken, dus ga ik nu verder zoeken denk ik maar
Geplaatst: za sep 05, 2009 5:12 pm
door Grade
hmms jep kan ik me inderdaad iets bij voorstellen,,,, wat wou je met de auto doen dan?
Geplaatst: za sep 05, 2009 6:18 pm
door D-passion
Hoe bedoel je??
mijn totaal plaatje?? of nu??
Het totaal plaatje was: Wit laten spuiten die lijnen in de bumpers dicht smeren, de sierlijsten in bumpers en op de zijkanten in carbon folie laten zuigen luchthapper op de Motorkap, en nog veel meer dingen binnen in
Maar nu zat ik te twijfelen of ik hem moest laten maken, of een ander blok erin, of gewoon een andere auto kopen.
tot nu toe blijf ik bij optie 3 en ik heb al iets op het oog maar tis geen rover of mg geworden.
Geplaatst: za sep 05, 2009 6:42 pm
door Grade
ik bedoelde dat je de auto ging verkopen of ging inruilen of in onderdelen ging verkopen. Wat voor auto heb je op het oog?
Geplaatst: za sep 05, 2009 6:51 pm
door D-passion
Grade schreef:ik bedoelde dat je de auto ging verkopen of ging inruilen of in onderdelen ging verkopen. Wat voor auto heb je op het oog?
ow haha snapte het al niet, nou ja ik heb net een mail gestuurd naar de auto inkoop service kijken wat hun bieden. is de snelste manier om ervan af te komen. maar in onderdelen is nix voor mij heb ik de ruimte niet voor en heb een zeikerige buurman. die vind het vast niet leuk als hier een paar weken rovertje voor de deur staat.
Heb de hele god ganse dag op autotrack gezeten, 2 auto's gevonden.
De 1e was net verkocht (baluh)
De 2e stond in Groningen kwam ik pas te laat achter zat al aan de telefoon met die man. (nou vanaf Breda ongeveer naar Groningen??? nee dankje)
En me vrouw zat ff te neuzen voor me op auto track komt ze in eens aan zetten met Mazda MX3 1.8 V6
Hoop dat ie goed is want ik ga morgen kijken
Geplaatst: zo sep 06, 2009 12:16 am
door Johnny_D
ik heb nog wel een leuke nissan 100nx te koop

Geplaatst: do sep 10, 2009 4:30 am
door tomcat.t16
En ik heb nog wel een mooi blok voor in je Rover... :P
Wat dacht je van een 2.0L 16V 136PK

Geplaatst: do sep 10, 2009 5:26 am
door D-passion
peter.evers schreef:En ik heb nog wel een mooi blok voor in je Rover... :P
Wat dacht je van een 2.0L 16V 136PK

nee is te veel werk, moet ik alles aan gaan passen waar onder de remmen, ik denk zelfs nog de kmh en toeren teller(

) is teveel werk naar me zin
Geplaatst: do sep 10, 2009 8:07 am
door tomcat.t16
KM en toerenteller niet, zo wel heb ik er ook nog wel een tellerbak bij :P
En remmen... tja

Geplaatst: do sep 10, 2009 11:21 pm
door Bart-K
remmen hoeven echt niet aangepast te worden hoor.
ik rij ook nog gewoon met std remmen terwijl het vermogen is gestegen van 112 naar 160pk, en zelfs op de nurburgring nergens last van

Geplaatst: vr sep 11, 2009 5:01 am
door D-passion
Bart-K schreef:
van 112 naar 160pk, en zelfs op de nurburgring nergens last van

Heb jij daar nog geen problemen mee gekregen dan??? of heb jij standaart voor en achter schijven??
Geplaatst: vr sep 11, 2009 5:24 am
door tomcat.t16
Ik ben van 136PK naar 200PK gegaan en mijn remmen blijven voorlopig ook hetzelfde.