Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma mar 29, 2004 11:31 pm
door Dennis
Striker schreef:Beter laat dan nooit: een foto van de onderkant van een ZR met dubbele uitlaat :P.
Ideaal!
Als ie kapot is kun je hem als kruiwagen gebruiken

Geplaatst: ma mar 29, 2004 11:47 pm
door Silly CVT
Maar het kan dus wel... 
Geplaatst: ma mar 29, 2004 11:55 pm
door Skytiger
alles is mogelijk.
Maar welke sound is mooier...
Dat van Skytune...
Dat van EPS...
Dat van Thruflow...
Dat van Freeflow...
Dat van Powerflow...
Dat van Scorpion...
Komt er dus ook bij kijken.
Plus die uitlaat is bij de splitsing van de 2 pijpen er zwak denk ik.
En de op de foto links zal die pijp minder zwart zijn, oftwel minder gebruikt gaan worden, Omdat die weg nu eenmaal veel langer is dan rechtdoor.
Wat ze bij Digitec mij vertelden is dat je eigenlijk vanuit de middendemper al moet splitsen. En dan 2 evenlange pijpen naar achteren.
En zo heb je ook geen last van zwakke plekken.
Maar dan moet wel die wielbak weg, aldus Digitec.
Geplaatst: di mar 30, 2004 8:28 am
door MGZR_24
Hoi Striker,
Bedankt voor de foto's.
Ik ga a.s. zaterdag naar EPS, eens even kijken wat ze ervan zeggen.
Waar hebben ze dit gedaan?
Greetz,
Marcel
Geplaatst: di mar 30, 2004 12:14 pm
door Striker
Dit is bij Powerflow gedaan, in Engeland. Dat is een bedrijf in Engeland dat uitlaten op maat maakt. Eigenlijk vergelijkbaar met EPS, alleen ben je bij Powerflow voor een systeem als dit zo'n 600 euro kwijt.
Geplaatst: di mar 30, 2004 5:01 pm
door feddesman
om precies te zijn 350 pond en das dan canaf de cat helaas zitten ze alleen in engeland maar aangezien ik er toch al heen moest no problemo