Pagina 2 van 3
Geplaatst: zo mar 23, 2008 4:57 pm
door bam
FUEL CUT-OFF SWITCH
The fuel cut-off switch is a safety device which,
in the event of a collision or sudden impact,
automatically cuts off the fuel supply.
The switch is located behind the front ashtray on
the drivers side of the centre console. After the
switch has been activated, it must be reset by
pressing the rubber top (arrowed in illustration)
before the engine can be restarted.
Is toch echt de goede
Geplaatst: zo mar 23, 2008 5:00 pm
door MARTIN
luister eens heel goed of je de benzinepomp hoor draaien als je het contakt aanzet.
indien je doof bent kan je ook het benzienefilter even los maken om te kijken of er druk op staat .
Geplaatst: zo mar 23, 2008 5:49 pm
door R!K
Hoe zou die resetknop er dan uit moeten zien? Ik heb net achter de asbak gekeken, maar het lijkt er aardig op dat ik gewoon een rode plug naar achteren heb geduwd en dus niet een of ander knopje!
Zal eens kijken of ik een goede foto kan maken van de ruimte achter m'n asbak.
Geplaatst: zo mar 23, 2008 6:04 pm
door R!K
Zo ziet het er uit achter de asbak:
De rode punt die je op de eerste foto wazig ziet zat in het gaatje eronder. Die heb ik er uitgedrukt maar dat lijkt mij nu niet het bewuste knopje te zijn. Dat plugje zat dus in het rechtse gaatje. In het linker zat de schroef waarmee het glijmechanisme van de asbak is bevestigd.
Hier nog even een foto van hoe hij er nu uitziet:
Bedankt voor de moeite!
Geplaatst: zo mar 23, 2008 6:09 pm
door MARTIN
kruip eens even met je hooft in de voetenbak bij je pedalen [met een zaklamp.
en kijk achter de middenconsole ter hoogte van je asbak.
daar zie je iets dat ongeveer 7 cm hoog is met een rubberdop er op .
die rubberdop moet je goed indrukken
Geplaatst: zo mar 23, 2008 6:19 pm
door R!K
JAAAAAAAA! Hij doet het weer!! Dat was de knop die moest worden ingedrukt! Super super super bedankt!!
De kans is trouwens groot dat je de auto nog een keer voorbij ziet komen, MARVON! Ik woon namelijk in Ossendrecht, en kom vaak met de auto in Hoogerheide. Dus als je hem ziet, jouw verdienste! Bedankt!
Geplaatst: zo mar 23, 2008 6:20 pm
door zijnstra
sorry voor de verwarring
is het niet zo dan dat die zelf reset nadat hij is uitgeschakelt?
weet dat het bij de diesels wel het geval is.
Geplaatst: zo mar 23, 2008 6:37 pm
door MARTIN
R!K schreef:JAAAAAAAA! Hij doet het weer!! Dat was de knop die moest worden ingedrukt! Super super super bedankt!!
De kans is trouwens groot dat je de auto nog een keer voorbij ziet komen, MARVON! Ik woon namelijk in Ossendrecht, en kom vaak met de auto in Hoogerheide. Dus als je hem ziet, jouw verdienste! Bedankt!
graag gedaan
Geplaatst: zo mar 23, 2008 7:56 pm
door bam
zijnstra schreef:sorry voor de verwarring
is het niet zo dan dat die zelf reset nadat hij is uitgeschakelt?
weet dat het bij de diesels wel het geval is.
Idd de diesel reset zichzelf, hier dien je er eerst zeker van te zijn dat er geen brandstof lekkage is
Geplaatst: zo mar 23, 2008 8:13 pm
door MARTIN
rik ik zie dat je een bumper van een 5 deurs heb gemonteerd, en nu zoek je misschien kapjes voor je mistlampen?
ik heb een setje liggen voor een zacht prijsje
en een koplamp dacht ik ook
Geplaatst: ma mar 24, 2008 10:55 am
door R!K
@zijnstra: geeft helemaal niets! Ik stel het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen me te helpen!
@MARVON: Naar (kapjes voor de) mistlampen ben ik niet op zoek. Het is nu even zaak de auto met zo weinig mogelijk kosten weer rijdend te krijgen ;-). Maar in een (rechter) koplamp heb ik wel interesse. PM me je prijs maar even.
Geplaatst: ma mar 24, 2008 11:27 am
door MARTIN
sorry rik,ik dacht dat ik er nog één had liggen.
blijkbaar niet.
bel morgen even naar van noort, mocht hij er één hebben kan ik hem vrijdag voor je meenemen eventueel omdat ik er dan toch ben.
Geplaatst: ma mar 24, 2008 5:23 pm
door R!K
Ik wilde net een stukje rijden om te kijken of alles goed is met de auto, maar zodra ik de motor startte kwam er een ratelend geluid onder de motorkap vandaan. Begin nu het ergste te vrezen want overal op internet lees je de grootste horrorverhalen... :-(
Iemand een idee? Voor de goede orde, voor het ongeluk tikte er niets en of je de koppeling in trapt of hem in z'n versnelling zet, het maakt niets uit. Hij blijft even hard tikken/ratelen.
Ben benieuwd wat dit kan zijn...
Geplaatst: ma mar 24, 2008 6:21 pm
door schoenie
mogelijk een klepstoter, zit er nog voldoende olie in de motor?
Geplaatst: ma mar 24, 2008 6:22 pm
door R!K
Ja, dat heb ik net nog gecheckt en was in orde.
Geplaatst: ma mar 24, 2008 6:57 pm
door MARTIN
hoi rik
pb even je adres dan kom ik even bij je langs , of jij bij ons .