Pagina 2 van 2

Geplaatst: di okt 30, 2007 1:11 am
door jdpower
mmm zat idd ook al te denken aan compresie verlies maar hoe kan compresie verlies op de zuigerveren zomaar van de 1 op de andere dag ontstaan?? De motor heeft er nu 125000 kmter opzitten en de kopakking is ong 1200 kmter geleden door van noort vervangen. Soms valt de motor ook zelfs uit wanneer hij op hogere toeren draaid doordat ik het gaspedaal lichtelijk indruk dus op ong 3 a 4000 toeren. De motor is toen een keer niet stoterend uitgevallen maar viel gewoon van hoog in de toeren in een keer stil alsof hij niks geen benzine of onsteking meer kreeg. Hoe waarschijnlijjk is het dat het dan het hele probleem te wijten in aan compressie verlies? Het gebeurde namelijk van de een op de andere keer dat het probleem onstond. Daarvoor liep de motor altijd perfect en trok als een gek.

Geplaatst: di okt 30, 2007 3:46 pm
door Frekkel
plan b: sleep hem naar de mg-r dealer en lees hem eens uit

Geplaatst: wo okt 31, 2007 11:28 pm
door jdpower
:D Het probleem is opgelost en hij rijdt weer perfect.
Rotortje was stuk (het weerstandje in de rotor denk ik). De rotor zag er gewoon nog perfect uit en was maar 1 jaar oud maar toch stuk.

Iig bedankt voor alle reacties :!:

Geplaatst: do nov 01, 2007 12:15 am
door pyara_pappoe
welk rotortje :) waar zit die?

Geplaatst: do nov 01, 2007 10:48 am
door jdpower
Het rotortje dat in de verdeelkap van de ontsteking zit. Was toch wel het laatste waar ik aan dacht, aangezien dat rotortje maar net 1jaar oud was.

Geplaatst: do nov 01, 2007 12:48 pm
door 118GTR
Zo zie je maar, vaak handig om mee te beginnen, die verdeelkap.