Lampje airco

214 216 218 220 25
gfree

Bericht door gfree »

Blackadder schreef:Precies datzelfde probleem met het lampje heb ik dus ook.
Is het nu hiermee opgelost, kerel?

Zo ja, dan ga ik dat ook maar eens doen denk ik. :mrgreen: :mrgreen:
Nog geen idee of het de oplossing is, ik heb het lampje besteld. laat het nog wel ff weten.
Blackadder

Bericht door Blackadder »

Gaarne 8)
Blackadder

Waar heb je dat lampje besteld, en hoe noemt 'm dat lampje precies?
gfree

Bericht door gfree »

Heb hem vandaag binnen gekregen via http://www.minormotorcars.nl/, ff mailen en zeggen welk lampje van welk onderdeel.

Ik heb het lampje vervangen en hij doet het weer als vanouds, maar nu is weer een ander lampje uitgevallen.. grr.. :evil:
master of disaster

Bericht door master of disaster »

hoe krijg je die schakelaars dr uit ???
Blackadder

Lampje is vervangen bij en door de garage, ze hadden er 1 op voorraad. Kosten totaal 17,00 euro, inclusief de "werkplaatskosten" :mrgreen:

Ofwel, spotgoedkoop dacht ik zo, en het werkt weer zoals vanouds!
vergeate

Bericht door vergeate »

Als ik mijn airco aan heb gehad en ik zet de motor uit dan blijft alsnog het groene lampje van de airco branden. Hoe kan dit?! Zit er dan een draadje verkeerd verbonden?

Is altijd zo geweest dus zal wel fabrieksfoutje zijn, want alle andere lampjes (achteruitverwarming enz.) hebben dit niet. Gaat om een Rover 216.
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Blackadder schreef:Lampje is vervangen bij en door de garage, ze hadden er 1 op voorraad. Kosten totaal 17,00 euro, inclusief de "werkplaatskosten" :mrgreen:

Ofwel, spotgoedkoop dacht ik zo, en het werkt weer zoals vanouds!
Slik :shock: 17 euro maar???
Ik had voor 7 euries alle 7 lampjes vervangen :lol: Of te wel, 1 euro per lampje, moet je het er wel zelf in zetten, maar das in een poep en een scheet gebeurd!

Heb ze meteen blank gelaten, tenminste, de lampjes die de schakelaar verlichten. De aan/uit lampjes heb ik een rood comdoompje omheen gedaan, vond ik wel leuk staan.
Blackadder

Hehe, dat is ook een oplossing, maar goed ik ben daar allemaal niet zo handig in en heb liever dat mn garage dat soort dingen doet.... hoe dan ook is het zo te lezen bij allen goedgekomen :mrgreen:
Plaats reactie