Nog geen idee of het de oplossing is, ik heb het lampje besteld. laat het nog wel ff weten.Blackadder schreef:Precies datzelfde probleem met het lampje heb ik dus ook.
Is het nu hiermee opgelost, kerel?
Zo ja, dan ga ik dat ook maar eens doen denk ik.![]()
Lampje airco
Heb hem vandaag binnen gekregen via http://www.minormotorcars.nl/, ff mailen en zeggen welk lampje van welk onderdeel.
Ik heb het lampje vervangen en hij doet het weer als vanouds, maar nu is weer een ander lampje uitgevallen.. grr..
Ik heb het lampje vervangen en hij doet het weer als vanouds, maar nu is weer een ander lampje uitgevallen.. grr..

Als ik mijn airco aan heb gehad en ik zet de motor uit dan blijft alsnog het groene lampje van de airco branden. Hoe kan dit?! Zit er dan een draadje verkeerd verbonden?
Is altijd zo geweest dus zal wel fabrieksfoutje zijn, want alle andere lampjes (achteruitverwarming enz.) hebben dit niet. Gaat om een Rover 216.
Is altijd zo geweest dus zal wel fabrieksfoutje zijn, want alle andere lampjes (achteruitverwarming enz.) hebben dit niet. Gaat om een Rover 216.
SlikBlackadder schreef:Lampje is vervangen bij en door de garage, ze hadden er 1 op voorraad. Kosten totaal 17,00 euro, inclusief de "werkplaatskosten"
Ofwel, spotgoedkoop dacht ik zo, en het werkt weer zoals vanouds!

Ik had voor 7 euries alle 7 lampjes vervangen

Heb ze meteen blank gelaten, tenminste, de lampjes die de schakelaar verlichten. De aan/uit lampjes heb ik een rood comdoompje omheen gedaan, vond ik wel leuk staan.