We hebben de manual op CD en uitgeprint al klaar liggen. Maar daar staat niet extra uitgelegd hoe je de zaak zonder speciaal gereedschap kunt borgen. Dus ....................... :arrow:
Ik heb het deel van het werkplaatshandboek wat ik nodig heb terplaatste doorgenomen. En er stond niks in over het vvc mechanisme. Maar we zullen het is bekijken als alles openligt en heel voorzichtig zijn...Gurt schreef:Ik weet de stappen van het werkplaatshandboek niet echt uit m'n hoofd maar het makkleijkst is absoluut om de VVC mechanismes niet van de nokkenasdrager af te halen en hier dus heel voorzichtig mee te zijn!!
Als je denkt dat je wat pagina's mist zou ik echt even terug gaan naar de des betreffende dealer, just in case
Ja, maar de kop moet ook gevlakt worden... Of is dat dan nog geen probleem?118GTR schreef:Het is de bedoeling dat je alleen aan de vvc-mechanismes komt als de kop gedemonteerd is.
ligt er gewoon aan wat je wilt, als je alleen de koppakking wilt vervangen hoef je helemaal niet aan het vvc-gebeuren te komen
dus na stap 52 komt 53: plaats nieuwe koppakking, 54: monteerd de cylinderkop met 10 bouten enz enz enz
maar als je "dieper" wilt gaan: 52a: verwijder de nokasdrager, nokassen, vvc mechanischmen, 52b 52c 52d, en pas dan stap 53.
Zal wel een kick zijn als hij klaar is en je moet hem startenMiniJack schreef:
Overigens is het mijn zoon Erno waarschijnlijk gelukt de zaak weer samen te bouwen en getimed te krijgen. Afkijken van de andere kop met VVC die we hebben liggen en logisch denken gaven het resultaat.
Nog niet ingebouwd, ook morgen maar weer verder.........