scheuren carosserie

pyara_pappoe

Bericht door pyara_pappoe »

oke. maar wat ik dus begrijp is, als je standaard rover brm onderstel hebt, en hier enkel voorin een e-tech veerpootbrug monteert, er dus eigenlijk niks aan de hand is right?? dus dan hoef ik me niet zorgen te maken ? en kan ik eventueel ook achter onderin me auto nog een custom made veerpootbrug laten maken? en opzetten? net als bij de honda integra type r kan. is dit iets? en zou dit effect hebben?
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Als je aan de achterkant wat wil doen zou je er een tussen je achterste veerpoten kunnen zetten. Maar als je het voor je wegligging doet kun je beter eerst in veren en dempers investeren.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

oke.. da's duidelijk . .. ik doe het ook voor de show een beetje.. maar het kan geen kwaad toch voor onderin de auto achterin? dit heb ik bij een honda integra type R gezien... het zou toch wel een invloed hebben op de wegligging zoiets lijkt me toch ?
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

tuurlijk heeft het invloed, maar voor de show zou ik er geen achter onder de auto doen die zien mensen toch niet(of ze moeten op hun buik gaan liggen en onder de auto kijken maar wie doet dat?)
Afbeelding
pyara_pappoe

oke wat voor invloed zou het hebben dan? jawel als een auto achter je rijdt kun je het zien. hebben jullie dat nooit gezien dan bij de Honda integra type r...? dat is echt ontiegelijk mooi!!!! ben wel benieuwd wat voor effect dat dan heeft als je het onderin je auto doet? zou het de wegligging ten goede komen ?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

:? Kerel, wat zou je ervan vinden als JIJ het eens uit ging proberen en dan ONS vertelt wat de effecten daarvan zijn.

Niemand hier heeft zo'n ding, sterker nog ik weet van geen enkele Rover met dit soort constructies, dus vragen heeft echt geen zin.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Laat ik nu een achterste veerpootbrug hebben... werkt goed :P.

Afbeelding

Voor onder de auto zijn ze er niet, dus dat wordt handarbeid. Lijkt me ook niet echt praktisch, blijf je achter ieder hobbel steken :).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pyara_pappoe

en waar kan je deze voor achterin de auto kopen? en bestellen? voor onderin de auto de honda integra type r heeft ze wel .. onderin! en die steekt ook niet bij elke hobbel. maar ik ga het even uitproberen... dan vertel ik jullie wel me bevindingen.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

foto is misschien handig? En anders beter een van een integra passend maken of namaken?
Afbeelding
Plaats reactie