scheuren carosserie
oke. maar wat ik dus begrijp is, als je standaard rover brm onderstel hebt, en hier enkel voorin een e-tech veerpootbrug monteert, er dus eigenlijk niks aan de hand is right?? dus dan hoef ik me niet zorgen te maken ? en kan ik eventueel ook achter onderin me auto nog een custom made veerpootbrug laten maken? en opzetten? net als bij de honda integra type r kan. is dit iets? en zou dit effect hebben?
oke wat voor invloed zou het hebben dan? jawel als een auto achter je rijdt kun je het zien. hebben jullie dat nooit gezien dan bij de Honda integra type r...? dat is echt ontiegelijk mooi!!!! ben wel benieuwd wat voor effect dat dan heeft als je het onderin je auto doet? zou het de wegligging ten goede komen ?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:

Niemand hier heeft zo'n ding, sterker nog ik weet van geen enkele Rover met dit soort constructies, dus vragen heeft echt geen zin.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!