Pagina 2 van 3

Geplaatst: za dec 02, 2006 4:05 pm
door 110% rockford!!!
haha kwist dat je het zou gaan zeggen daarom ook een klein accutje. :mrgreen:

Geplaatst: za dec 02, 2006 4:23 pm
door 110% rockford!!!
hier n paar fotootjes let op filter is maar een tijdelijke oplossing. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: wo dec 06, 2006 12:22 am
door Jupilerman
Netjes hoor :!:

Geplaatst: wo dec 06, 2006 9:56 pm
door 110% rockford!!!
bedankt, maar ik had t liever anders gezien dan die lelijke tape om de filter vast te houden haha! :mrgreen:

Geplaatst: wo dec 06, 2006 10:38 pm
door Jupilerman
Ja, da zie ik nu pas. Ik zat eigenlijk te kijken naar de bekabeling, krimpkousjes en zo.

Geplaatst: wo dec 06, 2006 11:32 pm
door 216 driver
Ziet er goed uit !

Al een beetje gemerkt of er meer pk's/koppel bij is gekomen ?

Geplaatst: wo dec 06, 2006 11:34 pm
door 110% rockford!!!
nou in ieder geval niet merkbaar verschil haha :mrgreen:

Geplaatst: vr jan 05, 2007 3:19 pm
door xpowerzzz
110% rockford !! ik mag je wel.

Je schaft je iets aan, betwijfelt of het ooit gaatwerken, je installeert het en je hebt geen probleem om toe te geven dat je geen verschil waarneemt. Knap, velen zouden geneigd zijn te zeggen dat het een supermod is, dat ie onderaan toch wel wat koppel krijgt, bij 4000rpm echt los komt en dat ie top end toch wel 10pk winst heeft.

Respect man !!!

Leuk om je project te lezen.

Geplaatst: za jan 06, 2007 12:43 am
door 110% rockford!!!
haha!!! thanks :mrgreen:

Geplaatst: wo jan 10, 2007 1:44 am
door Bruno
xpowerzzz schreef:110% rockford !! ik mag je wel.

Je schaft je iets aan, betwijfelt of het ooit gaatwerken, je installeert het en je hebt geen probleem om toe te geven dat je geen verschil waarneemt. Knap, velen zouden geneigd zijn te zeggen dat het een supermod is, dat ie onderaan toch wel wat koppel krijgt, bij 4000rpm echt los komt en dat ie top end toch wel 10pk winst heeft.

Respect man !!!

Leuk om je project te lezen.
inderdaad, zo dacht ik er ook al even over, sterker nog, je durft het aan, een ander pad te bewandelen qua mods, dan hetgeen al duizenden F'ers je voordeden. Heel interessant voor de anderen ! Ook mijn respect heb je !!
:biertje:

Geplaatst: wo jan 10, 2007 2:03 am
door 118GTR
Sluit ik me ook bij aan. Hulde voor het proberen en de eerlijke antwoorden.

Geplaatst: wo jan 10, 2007 5:32 pm
door 110% rockford!!!
tja,haha, wie niet waagt wie niet wint zeggen ze wel eens. :mrgreen:
maar 1 ding is zeker, voor echte pk,s zal je toch de kop moeten laten bewerken,andere cams, 421 manifold, emerald etc. etc. dat soort dingen want anders ga je er echt niet komen. :?

Geplaatst: vr jan 12, 2007 8:55 pm
door MG_XPower
110% rockford!!! schreef:421 manifold
Yeah right, dat hebben we geweten hè Bruno ;)

Anyway.... 40A is een pak meer dan de meeste van deze electric superchargers ! Al eens gemeten of dat ook echt gaat lopen aan stroom ? heb je een merk/type van dit ding ? 40A moet volgens mij voor lage toeren toch al wel winst gaan opleveren !

check dit:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... index.html

Geplaatst: vr jan 12, 2007 10:29 pm
door 118GTR
MG_XPower schreef: Yeah right, dat hebben we geweten hè Bruno ;)

Anyway.... 40A is een pak meer dan de meeste van deze electric superchargers ! Al eens gemeten of dat ook echt gaat lopen aan stroom ? heb je een merk/type van dit ding ? 40A moet volgens mij voor lage toeren toch al wel winst gaan opleveren !

check dit:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... index.html
Jah, die knight-systemen. Daarom zei ik dat het wel zou gaan werken vanaf 5 Kw. Die van knight zijn 12Kw, dat is 1000A!!!!!!!!!!

Geschroeft op een Roots-style std supercharger/compressor, eigenlijk niet vreemd dat zoiets werkt.

p.s. een McLaren SLR's compressor(Screw-type) trekt bij maximale werking meer dan 100Kw van de motor af. Zoveel vermogen zuigt zo'n ding dus weg.(en dat is nog zonder de verliezen van krukas naar dynamo naar elctromotor, maar direct van de krukas naar de compressor)

Geplaatst: za jan 13, 2007 4:34 pm
door 110% rockford!!!
je kan natuurlijk ook gewoon een vhpd engine aanschaffen!

Afbeelding

+230pk! :twisted: :twisted: :twisted:

Geplaatst: za jan 13, 2007 5:15 pm
door 118GTR
110% rockford!!! schreef:je kan natuurlijk ook gewoon een vhpd engine aanschaffen!
been there, done that:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding