414 416 418 420 45
Verheijen
Bericht
door Verheijen » wo mar 15, 2006 12:05 pm
Wie kan me vertellen welke spullen allemaal tussen de piepschuim dienen te zitten... Heb het idee dat ik een item mis! (is nog een lege ruimte over..)
Heb wel: Krik, ding om de moeren los te krijgen.
Hoor het graag!
jan_dakpan
Bericht
door jan_dakpan » wo mar 15, 2006 12:12 pm
zo'n swingel om je krik naar boven te draaien...
Anton
MG-R Freak
Bericht
door Anton » wo mar 15, 2006 12:29 pm
En als je standaard lichtmetalen velgen hebt, zit er een plastic doptrekker bij om de sierdop van je slotbout af te trekken. En dus de verloopsleutel van je slotbout
Verheijen
Bericht
door Verheijen » wo mar 15, 2006 12:56 pm
Juist ja, kon er eventjes niet op komen, maar die 'swingel' heb ik ook bij dat setje.
Die dop-trekker zit er dan waarschijnlijk niet in als ik de uitsparing in het schuim bekijk. Waarschijnlijk is dat juist een essentieel onderdeel om een band te verwisselen of hoe zit dat?
Anton
MG-R Freak
Bericht
door Anton » wo mar 15, 2006 1:07 pm
Als je een chromen dop op je slotbout hebt zitten wel ja. Anders sloop je de velg met het loswrikken van die dop.
Die doptrekkers zijn overigens gewoon los te koop bij de dealer. Na 1 keer gebruiken is ie meestal naar de kl*te.
Maar heb je dan wel de "sleutel" om je slotbouten los te draaien?
Verheijen
Bericht
door Verheijen » wo mar 15, 2006 1:12 pm
Ben niet al te technisch, maar heb een (koevoet-achtige) constructie in dat setje waar aan het einde een moerachtige vorm aan zit...
Zal de dichstbijzijnde dealer eens benaderen voor de doptrekker, al is het maar voor evt. noodgevallen..
Bedankt in ieder geval voor de tips!
Dutch
MG-R Core
Bericht
door Dutch » wo mar 15, 2006 1:52 pm
Verheijen schreef: Ben niet al te technisch, maar heb een (koevoet-achtige) constructie in dat setje waar aan het einde een moerachtige vorm aan zit
Die is voor als je je sleutels in de auto hebt liggen en alle deuren op slot hebt. Dan kun je daar je raam mee open maken
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Verheijen
Bericht
door Verheijen » wo mar 15, 2006 3:12 pm
Uhm, even ter verduidelijking. Mijn trots is een Rover 420 sedan, kortom... geen toegang tot die kofferbak zonder sleutel/gesloten portieren!
Dat koevoet-achtig ding ligt dus ook in de kofferbak bij mijn reserve wiel...
Of loop jij altijd standaard met een koevoet in je binnenzak voor het geval je jezelf buitensluit?
Dutch
MG-R Core
Bericht
door Dutch » wo mar 15, 2006 7:18 pm
Verheijen schreef:
Of loop jij altijd standaard met een koevoet in je binnenzak voor het geval je jezelf buitensluit?
Nee dat niet, heb hem altijd s'nachts bij me ivm mijn werk
gekheid
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!