Uitneembare achterbank?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
gast

Uitneembare achterbank?

Bericht door gast »

Hi guys, ik wilde even weten of ik de achterbank van mijn 200 coupe eruit kan halen. Hij zit namelijk op de een of andere manier vergrendeld of zo. Of is 'ie niet uitneembaar? Wie o wie helpt mij uit de brand, want ik heb wat grote spullen te vervoeren... ;)
sjon

Bericht door sjon »

Ik weet niet precies hoe dat bij jou in de auto zit maar bij de meeste auto's zit er in het midden van de bank een haak die je uit een ring op de bodem moet drukken. Je moet even kijken of je de bank naar voren of naar achter moet drukken maar dat merk je snel genoeg.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

als je de leuning voorover klapt, kun je zien hoe die vastzit
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
gast

Bericht door gast »

Hmmz, het is een coupe, dus hij is volgens mij niet zoals de meeste auto's... Ik kan er nl. erg moeilijk bij aan de achterkant omdat de achterklep mini is en aan de voorkant zit ie blijkbaar muurvast.
Zijn er meer mensen met een coupe op dit forum? Misschien kan iemand me vertellen hoe hij vast zit....
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

klapt ie ook niet naar voren dan?? (deed ie bij mijn coupe wel namelijk)
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Je hebt links en rechts bovenin de kofferbak 2 trekhendels hangen, naast de houders voor de gordels. Daar trek je aan, vervolgens kan je van binnenuit de bank in 2 delen naar voren trekken.

Overigens scharniert de rugleuning niet veel meer dan 60 graden, je kan beter met een dopsleutel 10 de 4 boutjes bij de onderste scharnieren losmaken, dan kan je de complete rugleuning zo eruit trekken.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Plaats reactie